חיפוש

2 דרכים בהן תכשיטים ישדרגו לך כל לוק

תכשיטים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, והפכו להיות פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות בקרב נשים ולמרבה הפלא – גם לגברים!

אפשר למצוא בחנויות התכשיטים המוכרות וגם בחנויות בוטיק מגוון עצום של סוגי תכשיטים: צמידים, שרשראות, שעונים, טבעות ועוד מגוון אקססוריס שמקפיצים בשנייה כל לוק וכל אאוטפיט.

אז איך אפשר לשלב סוגי תכשיטים בלוקים היום יומיים שלנו? אספנו בשבילכם את הטרנדיים העכשוויים ביותר בעולם התכשיטים.

 

מראה השכבות

אם יש טרנד אהוב עלינו במיוחד, זהו טרנד השכבות. כידוע, בכל הקשור בעולם התכשיטים כל המרבה הרי זה משובח!

הפעם נתמקד בשרשראות, יש כל כך הרבה דרכים לשלב שרשראות בלוק שלנו, אם זה צו׳קרים ומעל שרשראות יותר ארוכות שנותנות נוכחות לחלק העליון של האאוטפיט, או שרשראות הפנינים שחזרו לאופנה ובשילוב של כמה שרשראות ותליוני פנינה נקבל מראה שכבתי ולא צפוי. אם בא לנו להיות נועזים נוכל לשלב גם 2-3 שרשראות בעובי מגוון שנותנות מראה יוקרתי ללוק, אך גם לא מתאמץ.

שרשראות הפכו לפריט מבוקש גם בקרב המין הגברי, שרשראות שמשדרגות כל לוק בין אם מדובר בחריזה או בשרשראות כסף וזהב ונותנות לגבר מראה אלגנטי. שרשראות ועוד מגוון תכשיטים איכותיים לגברים נוכל למצוא באתר מיסטר לקס אתר התכשיטים לגבר, האתר כולל בתוכו מגוון רחב של סוגי תכשיטים לגברים ונשים. כך שאם אתם מחפשים איפה להתחדש בקרוב – זאת הכתובת עבורכם!

 

מיקוד

התכשיטים שנבחר לענוד צריכים להתאים לבגד שנתכנן ללבוש, בכדי שירימו לאאוטפיט ויגרמו לנו להרגיש בשיא שלנו.

חשוב להתמקד בתכשיט אחד ולפיו להתאים את שאר התכשיטים. לדוגמא: עגילים, אם נבחר לשים עגילים עוצרי נשימה המושכים את תשומת הלב, כמו עגילי חישוק או עגילים תלויים נוצצים, את שאר התכשיטים נבחר באופן יותר מעודן בהתאם ללוק.

מין הסתם שנצטרך לשים לב גם למיקוד שלילי, למשל, אם נבחר לשים חולצת גולף, נוכל לוותר על התענוג של טרנד השכבות ובכלל, נוכל לוותר על שרשרת ונעדיף להתמקד במקומות החשופים כמו: צמידים מיוחדים לידיים, טבעות שיבליטו את כף היד ועוד..

הכי הכי חשוב שנרגיש בנוח עם התכשיטים שענדנו, ונאהב את הלוק שבחרנו.

 

סיכום

גם אם מדובר באירוע מיוחד, דייט, יציאה עם חברים, או סתם הליכה בסיסית לעבודה, תמיד כיף להשקיע בעצמנו ולהרגיש יפים ונכונים. ותכשיטים, בהחלט עושים את העבודה ויכולים להקפיץ כל לוק יבש ומשעמם לאחד כזה שעוצרים אתכם ברחוב ושואלים "מאיפה התכשיט ההורס הזה?"

אל תפחדו לשלב סוגים שונים של תכשיטים ולהתנסות במגוון סגנונות בכדי למצוא מה שמתאים לכם, וכשמדובר בתכשיטים, אף פעם אין יותר מדי, הכי חשוב שאתם תתחברו לסגנון!

מומלץ לענוד תכשיטים אמיתיים ולא ציפויים למיניהם, לעיתים קרובות ציפויי זהב\כסף עלולים לגרום לגירוד ותחושה כללית לא נעימה, מצב שאנחנו בהחלט לא רוצים.

 

אישה עונדת שרשרת

אולי תאהבו גם את