חיפוש

3 דרכים ללמד ילדים לשלב צבעים

 

הורים רבים מכירים את הרגע הזה שבו הגננת מדווחת כי יש צורך בעבודה פרטנית עם הילד על תחום מסוים. לעיתים מדובר בעבודות שונות שנוגעות לתחום הרגשי ולפעמים לתחום הפיזי. יצאנו לבחון מהן העבודות השונות שהורים מתבקשים לבצע לפעמים וחזרנו עם סדרת מדריכים מקיפה שתאפשר לכל הורה לדעת איך הוא יכול ליישם את בקשת הגננת על הצד הטוב ביותר. הפעם נציג בפניכם את הדרכים ללמד ילדים לשלב בין צבעים.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

קוראים יקרים, המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שמומחים בתחום החינוך לגיל הרך. שכן, הם אלה שיודעים הכי טוב אילו משימות אתם מקבלים מהגננת ואיך אפשר ליישם אותן כדי לראות תוצאות. הסברנו להם שאנו כותבים מדריך בנושא ולשמחתנו, מעל ל – 20 נשים וגברים נרתמו לסייע לנו. לדברי רבים מהם, יש הרבה הורים שלא יודעים מה לעשות לאחר שהגננת או המורה מוסרת הנחיות שכאלו. הפעם, ביקשנו לדעת איך אפשר ללמד ילדים לשלב צבעים ולא להשתמש רק בצבע אחד שאהוב עליהם (בחלק מהמקרים מדובר בשימוש תדיר רק בצבע השחור או הוורוד) וחזרנו עם כל המידע הנחוץ לכם. זו ההזדמנות שלנו להודות לכל מי שסייעו. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חיונית בנושא.

 

רוצים ללמד את הילדים לשלב צבעים? תכירו את הדרך ה – 1

הדרך ה – 1 שתאפשר לכם ללמד את הילדים לשלב צבעים היא צביעה של דפי צביעה מונחים. הכוונה לדפי צביעה שאתם מוסיפים אליהם מספרים וצבעים. אנחנו מציעים לכם לבצע מעבר לאתר דפי צביעה ולבחור קודם את הדף המתאים ביותר שימשוך את תשומת הלב של הילד. לאחר מכן, תבצעו את ההנחיות הבאות:

  1. תוסיפו מספרים לחלקי הציור השונים
  2. תכינו למטה טבלה מסודרת
  3. תציינו איזה מספר שווה לאיזה צבע

לאחר מכן, תאפשרו לילדים לצבוע למשל את מספרי 3 באדום, מספרי 2 בכחול וכן הלאה.

 

רוצים ללמד את הילדים לשלב צבעים? תכירו את הדרך ה  – 2

הדרך השנייה היא באמצעות שימוש בצבעי ידיים. תכינו פלטה שכוללת כ – 4 צבעים שונים, כולל הצבע המועדף על הילד. אתם תראו שהילד יבחר להשתמש לפחות ב – 2 צבעים כדי שיוכל לראות את האפקטים השונים על גבי הדף.

 

רוצים ללמד את הילדים לשלב צבעים? תכירו את הדרך ה – 3

הדרך ה – 3 היא פשוט להניח בפני הילד מגוון רחב של צבעים שדומים לצבע הנבחר. אם הוא בוחר למשל לצבוע רק בשחור, תניחו בפניו גוונים כהים דומים כמו אפור, חום וכדומה. כך הוא יבחן את הצבעים הדומים לשחור ויפתח לעולם חדש של גוונים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מהן 3 הדרכים ללמד ילדים לשלב צבעים. אנו מאחלים לכם שתיישמו את הדרכים ותראו תוצאות בהקדם.

כלי כתיבה

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »