חיפוש

5 דרכים לשלב חולצה מכופתרת ללוק מושלם

חולצות מכופתרות יכולות להיות כל כך מגוונות ורב תכליתיות שזה פשוט חייב להיות חלק מארון הבגדים שלך.

לא עוד לקבע אותם רק בגדי עבודה מחויטים וארוחות שבת.

יש שלל צבעים מגוון סגנונות שחולצה מכופתרת יכולה להיות הכל מהכל.

אז כדי להיראות מצוחצחים או לערבב קז'ואל וסגנון מלוטש יש מגוון דרכים לשלב חולצה מכופתרת כדי להשיג את הלוק המושלם והנחשק.

 

  1. 1. לקשור את החולצה לתוך קרופ טופ

חולצות מכופתרות לנשים הן הדבר הלוהט עכשיו. חולצה מכופתרת שהייתן בדרך כלל לובשות לישיבות חשובות יכולות עם קיפול פשוט להפוך תלבושת שיקית ומושכת מתאימה לבילוי לילי עם החברות. הליפוף והקיפול יכולים להיות מאחורה או לחילופין על ידי קשירת שתי הקצוות הפתוחים לפפיון ולקפל מקדימה. הכל הולך עם הלוך הזה וזה שדרוג מהיר ביזנס לפלז'ר.

 

  1. תלבשו שכבות על החולצה

כאשר העונות מתחילות להשתנות, אנו נוטים לשכוח עד כמה קל ליישם מחדש את ארונות הקיץ שלנו על ידי שילובם עם פריטים אחרים. אם יש לך שמלה קיצית קיפות וקלילה אל תכניסי אותה לארון עם בואה של הרוח. אין שילוב יותר מגניב מאשר חולצה מכופתרת מתחת לשמלה. שילוב של דוגמאות והגנים נותן לך מראה חתרני ומגניב. בשילוב כובע ומגף יפה זה יהפוך לשילוב האהוב עליך.

 

  1. חליפות לנשים

חליפות הן מזמן נחלת הכלל, אפשר לראות את מעצבים ואושיות העולם בחליפות ססגוניות מחויטות ומגניבות. שילוב כל אלה עם חולצה מכופתרת שיקית או אפילו בצבע טבעי ומשתלב זה מה שלוקח את החוק כמה צעדים קדימה. זה לוק מודרני שמראה שאת לא באה לשחק כי ברור לכל מי הבוס בחדר.

 

4.להוסיף חגורה זה הכל

חולצה מכופתרת שהאורך שלה הוא ממש בין חולצה לשמלה בשילוב חגורה במותן יכולה להפוך כל חולצה של בן הזוג שלכם לסיבה למסיבה. אפשר ללכת על חולצות בצבע אחד ככה שמרכז הפוקוס יהיה החגורה הגדולה עם האבזם הבולט. נעל עקב להשוויץ את הגזרה הנאה שלכן ביחד עם ארנק צבעוני ואתן מסודרות.

 

5.מערבבים את זה עם הדפסים מהנים

חולצות מכופתרות הן הדברים שהכי קל להתנסות בהם כשזה מגיע לערבוב הדפסים. הסיבה לכך היא שהדוגמה והגזרה הכל כך קלאסית ופשוטה שהיא מוסיפה בדיוק מספיק ניגודיות מבלי להתנגש או להרגיש פרוע מדי. נקודות פולקה? כן. הדפס של בעלי חיים? בהחלט.  כל שילוב מעניין עם החולצה המכופתרת יכול לעבוד.

 

לא לפחד מהכפתור

אין מה לפחד מחולצה שיכולה בהתחלה להראות רצינית מידי. יש המון מקום לשחק עם החולצות המכופתרות שלא לדבר על להפוך אותן לפריט חובה בכל ארון. אפשר להנות ולשחק עם הצבעים הגדלים המונחים השונים. חולצה מכופתרת תשדרג את הלוק בשניות ואפשר למצוא אחת בכל מקום במחירים מעולים.

פגישה עסקית

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »