חיפוש

האופנה החדשה בעולם הכלות – אולמות שמציעים מקום להתארגנות כלה מבוקר האירוע

יום החתונה זה אחד הימים המרגשים ביותר שיש – גם לכלה, גם לחתן וגם למשפחה.

יום זה דורש המון תכנונים, ואחד מהם הוא התארגנות הכלה.

לאחרונה החלה אופנה חדשה – אולמות שמצעים מקום להתארגנות כלה מבוקר האירוע.

הטרנד הזה תפס ולא סתם, זה באסה לחפש מקום וזה כיף שמציעים לך את זה מראש.

אנחנו פה כדי לתת לכם את כל הפרטים על הטרנד.

 

מה כוללת ההתארגנות על הנייר

על הנייר התארגנות כלה כוללת את ההתלבשות של הכלה בשמלת הכלה, את האיפור המיוחד שעושה בעבורה מאפרת מקצועית, וארגון השיער – תסרוקת מלכותית שלא תיהרס גם אחרי לילה ארוך.

 

מה כוללת ההתארגנות במציאות

במציאות התארגנות כלה זה יום כיף. הכלה באה לילה לפני, ישנה שם עם החתן או עם המלוות שלה. ביום למחרת אוכל ארוחת בוקר, ולאחר מכן מתארגנת בסוויטה מלכותית. היום לא מתחיל ונגמר בהתארגנות הקלאסית, הוא כולל הרבה אלמנטים של כיף ושל הורדת הלחץ של הכלה לפני האירוע הגדול בחייה.

 

למה כדאי שהאולמות יימצאו את המקום להתארגנות

אולמות יכולים לסגור דילים בניגוד לאנשים בודדים. כך, אולים יכול לספר לכלה הרבה יותר במחיר יותר מוזל. אם האולם יכול למצוא דיג'יי, פרחים, וקייטרינג, למה שהוא לא זה שיספק את מקום ההתארגנות לפני האירוע.

הדבר יהיה נוח לשני הצדדים. גם לכלה שצריכה מקום התארגנות וכבר משלמת לאולם כסף על חבילה, למה שלא תוסיף עוד משהו לחבילה. מן הצד השני היא משתלמת גם לבעל האולם, שיכול לקבל עמלות ממקומות ההתארגנות על הבאת הכלות לשם.

 

מה מקבלים בהתארגנות

בדרך כלל מקומות מציעים חבילות פשוטות להתארגנות. ישנה החבילה הפשוטה ביותר שפשוט מאפשרת מקום נוח להתארגנות. נאמר כי אם כבר באתם לבית מלון שווה לקחת חבילה מעט יותר מפנקת, כדי להנות מהארגונים עד תום.

ניתן לקחת חבילה שמאפשרת לינה במקום ההתארגנות ביום שלפני. הדבר נוח גם ברמה הפרקטית וגם ברמה הנפשית. ברמה הפרקטית, תתקרבו לאולם החתונה כבר ביום שלפני, כך כל ההתארגנות יהיו קרוב לאולם, השמלה לא תתקמט והאיפור לא ייהרס. ברמה הנפשית, שינה במקום אחר תשכיח את הלחץ והמתח מהזוג שייתכן שלחוץ מהאירוע הגדול.

ניתן לקחת גם חבילה יותר מתקדמת שכוללת מלבד השינה ומקום ההתארגנות שוקולד, יין ופינוקים נוספים שימתינו בערב האירוע. פינוקים יהפכו את חווית ההתארגנות למהנה, ויוסיפו לה משהו מלבד התארגנות.

לסיכום, התארגנות לפני אירוע במלון הוא משהו נפוץ ביותר. הטרנד של הזמן האחרון בו האולם הוא זה שדואג למציאת מקום ההתארגנות תפס מאד בישראל, ולא בכדי. מציאת מקום ההתארגנות על ידי האולם יעילה גם לבעל האולם וגם לחתן והכלה, ולכן מאד כדאית.

זר פרחים

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »