חיפוש

האופנה החדשה לחדר האמבטיה – הכירו את מוטות הפינוק

מוטות פינוק, הם הטרנד הלוהט הבא בעולם האמבטיה, העיצוב והגאדג'טים המגניבים החדשים.

מוטות הפינוק הם מתקן מוט אשר מתחבר אל קיר האמבטיה, ומאפשר לנו להתאים את גובה, עוצמת וסוג הזרם בדיוק כמו שאנחנו אוהבים ובפינוק המיטבי.

כדי להבין יותר על מוטות פינוק ועל למה מדובר בטרנד שכבר חולש על פני מיליוני חדרי אמבטיה בארץ ובעולם, לפניכם הכל על האופנה החדשה לחדר האמבטיה – הכירו את מוטות הפינוק.

 

מה הם בדיוק מוטות פינוק?

מוטות פינוק הם טרנד חדש שנכנס לעולם ברזי האמבטיה ועיצוב האמבטיה. מדובר במוט אשר ניתן להצמיד ולהבריג אל קיר המקלחת, כאשר על גבי המוט יש לרוב טוש מקלחת אחד או שניים, אשר ניתן לכוונן באופן חופשי ולשלוט על הגובה, הזרם והמאפיינים שלו. המוט המפנק מאפשר להרכיב על גבו כל סוג ברז שנרצה ובמוטות פינוק מסוימים גם שניים, ומאפשר לנו להתקין את הזווית המושלמת והנוחה עבור המקלחת המפנקת שלנו.

 

מה היתרונות של מוטות הפינוק?

בחירת זווית ושינוי חופשי

היתרון הגדול ביותר של מוט הפינוק הוא האפשרות לקבוע בכל מקלחת ומקלחת את הזווית המתאימה לכם – המוט שמוצמד לקיר מאפשר למעשה בקצהו, לסובב את הברז ולהתאים אותו מבחינת הזווית למקלחת שלכם. זה יתרון ענק למשל למקלחות בהן יש נטייה לזליגה של מים, וכך ניתן לכוון את הזווית בהתאם, ובאופן כללי כמובן במדובר ביתרון אדיר לנוחות שלנו ולפינוק.

 

בחירת גובה הברז

פעמים רבות, בחדרי האמבטיה יש גובה מסוים של ברז שכבר נקבע בקיר, ואתם עלולים להרגיש שהוא נמוך או גבוה מדי, ושאין לכם בחירה ומרחב תזוזה בתוך זה. מוט הפינוק אשר נצמיד לקיר, מאפשר להזיז את הברז המקובע עליו למעלה ולמטה וכך אנחנו יכולים סוף סוף לקבוע את הגובה המתאים לנו בכל מקלחת מחדש. מדובר בחופשיות ובפינוק רב, שמגיע לכולנו באמבטיה שלנו.

 

התקנה של ברזים מפנקים וברזי 'גשם'

התקנה של מוט פינוק מאפשרת עמה גם לבחור את ראש המקלחת שהכי מתאים לכם, ולעבור מראש המקלחת הרגיל והקטן אל ברזים מרשימים, כמו ברזי ה'גשם' המרובעים והרחבים שמכסים שטח רב מהמקלחת. מאחר ומוט הפינוק מאפשר בחירת גובה ובחירת זווית, הוא בעצם גם מאפשר התקנה של כל ברז שנרצה, גם ברזים רחבים וגדולים יותר, מאחר ומאפשר את מרחב השינוע וההתאמה המלאה אל של הברז אלינו.

 

איפה נמצא מוטות פינוק?

מאחר ומוטות הפינוק הפכו לטרנד כה גדול ופופולרי, נוכל למצוא אותם למכירה בחנויות עיצוב רבות לאמבטיה ולבית. שימו לב שכל חברה מציעה מגוון שונה ועיצוב שונה לכן כדאי לבחון כמה הצעות ולהיחשף קודם כל לאופציות, למחירים, ולסוגים השונים שקיימים בשוק. ניתן לרכוש את מוטות הפינוק הן בחנויות והן באתרי האינטרנט השונים.

חדר שירות

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »