חיפוש

האופנה החדשה של הטיפולים לשיקום השיער

כמה פעמים בשנים האחרונות שמעתם את הצירוף – השתלת שיער? כאשר לפני חמש עד עשר שנים כמעט לא שמענו את שתי מילים אלו יחד. טיפולים לשיקום השיער הפכו לטרנדיים ואופנתיים מאוד בשנים האחרונות ואנשים מחפשים ונוסעים גם לחו"ל עבור טיפולים כאלה.

 

שיקום שיער

נשירת שיער הינה תופעה מוכרת מאוד בעיקר אצל גברים, כאשר הנתונים מצביעים על 85% מגברים מבוגרים אשר מדווחים על נשירת שיער ולא רק הם אלא גם גברים צעירים שמתמודדים עם נשירת שיער עקב סיבות גנטיות וסיבות אחרות. טיפולי שיקום השיער מוכיחים את עצמם בשנים האחרונות. תוכלו לבדוק באתר של my art look ולגלות את כל הטיפולים שהם מציעים בארץ ובחו"ל.

 

מה זה השתלת שיער

השתלת שיער הינה הליך רפואי לכל דבר ועניין, ההליך אינו פולשני ובמהלכו לאחר בדיקות התאמה לוקחים אלפי זקיקי שיער מאחורי וצידי הראש ומשתילים אותם באזורים שסובלים מהתקרחות – בדרך כלל בקדמת הקרקפת או בקודקודה. בדיקת ההתאמה כוללת אבחון ובדיקה מיקרוסקופית מדויקת עבור בדיקת התכנות הטיפול, אופן הטיפול ורמת ההצלחה שניתן לצפות לה.

 

סוגי הטיפולים להשתלת שיער

לפניכם שני סוגי טיפולים להשתלת שיער אשר משתמשים בהם במרפאת my art look, אלו שני סוגי טיפולים מעולים כאשר כל אחד מהם מתאים להשתלה שונה מבחינת גודל האזור המתקרח.

  1. שיטה פופולרית במיוחד היום נקראת FUO Follicular Unit Extraction – . בהליך זה מוצאים את הזקיק באופן מושלם ומשתילים באזור הנדרש על פי שרטוט מדויק של מסגרת השיער. שיטה זו מתאימה מאוד למטופל אשר שטח ההתקרחות שלו הוא גדול וקיים צורך להשתיל בין 3000 – 5000 זקיקים. באמצעות שיטת ה FUE קיימת שיטה נוספת המכונה FUE ספיר ובה פתיחת התעלות תתבצע באמצעות להב של אבן ספיר, היתרון של השיטה הינו שהלב צר יותר משל להב רגילה כך מתאפשרת פתיחת תעלות בצפיפות גבוהה יותר.
  2. שיטה נוספת היא DHI (Direct Hair Implantation). בשיטה זו ההשתלה לא מתבצעת על ידי זקיקים נפרדים כמו בשיטה הקודמת שפירטנו עליה וגם אין בה צורך לפתוח תעלות. פתיחת התעלות קיימת על מנת להחדיר את הזקיק אך בשיטה זו הרופא ישתמש בעד מיוחד הנקרא צ'ויי פן וביכולתו להרחיב את התעלה ולהחזיר את זקיק השיער באותו הרגע. שיטה זו מתאימה למילוי שטח קטן יחסית כמו מפרצים או דלילות באזור ספציפי. שיטה זו נחשבת לשיטת המחט הקטנה היא מדויקת יותר ואפשר לשלוט על כיוון ההשתלה וכמו כן ההחלמה היא מהירה יותר כיוון שהיא פחות פולשנית.

 

לסיכום

אופנת השתלת שיער הינה גוברת בין הקהל הרחב וכמו כן שיטות הטיפול, ההצלחות שנרשמות וזמני החלמה טובים יותר. עולם השתלות השיער מתקדם ומרפאות רבות מציעות שירות זה, חשוב לבחור במרפאה מקצועית אשר תספק לכם את הטיפול המתאים לכם.

גבר

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »