חיפוש

האם גם במזון לכלבים קיימת אופנה חולפת

מכירים את מגוון סגנונות המזון שקיימים – מאכלים קטוגניים ומאכלים טבעוניים, אוכל נטול גלוטן והימנעות מסוכרים? כן, בהחלט יצא לכם לשמוע משהו מהשמות הללו אם אתם חיים בעולם הזה.

אותן אופנות חולפות מופיעות גם במזון בעלי החיים ועל מנת לעזור לכם לעשות מעט סדר בדברים חנות חיות מגה פט גאה להציג את המאמר הבא.

 

 טרנדים טרנדים

חלק מאותם הטרנדים הם לא טרנדים בכלל, אלא שגרת חיים מחייבת לאנשים הסובלים מבעיות כאלה אחרות – רגישות לגלוטן, סכרת וכדומה.

חלק הם משטרי דיאטה וחלק אחר הם, ובכן איך לומר בעדינות, באמת טרנדים.

 טרנדים טרנדים

 ומה בקשר לעולם בעלי החיים?

ואם הדבר הזה קיים ב"עולם האנשים", אולי תופתעו לשמוע שזה מתקיים גם בעולם חיות המחמד.

חשוב להיות מודעים לזה וחשוב אף יותר לדעת להבדיל בין אופנה חולפת לבין שיטת האכלה שאנחנו מחויבים לה בשל מצב בריאותי של חיית המחמד שלנו.

 ומה בקשר לעולם בעלי החיים

 מה נחוץ לחיות המחמד שלנו?

על מנת להבין מה היא בדיוק אותה אופנה חולפת במזון כלבים, מוטב שנזכיר קודם את הדברים הנחוצים לחיות המחמד שלנו במזון שלהם.

האוכל הוא לא רק הנאה עבורם, אלא גם מקור של אנרגיה ובריאות. וויטמינים ומינרלים שבהם מועשר המזון של חיות מחמד נחוצים להם על מנת שמערכות הגוף שלהם יוכלו להמשיך בתפקוד בריא ותקין ובעיקר להאריך חיים.

מה הכוונה? שמורידים מרכיבים מסוימים מהמזון של חיות המחמד שלנו רק בהוראת ווטרינר מטפל.

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון שלכל גיל ולכל תקופת התפתחות של חיות המחמד שלנו, יש את האוכל המותאם להם ולא מדובר בסתם עוד טריק שיווקי שנועד למכור לנו מזון כזה או אחר.

ולבסוף, כדאי שנזכיר גם את החשיבות שברכישת אוכל איכותי מיצרן מוכר – על מנת שתוכלו להיות בטוחים שחיית המחמד שלכם מקבלת את כל מה שנחוץ לה.

 

במה יכולה להתבטא אופנה חולפת במזון לכלבים?

אם ננסה להסביר את עניין האופנה החולפת בתחום מזון לכלבים, נגלה שהטרנד שהופיע לא מזמן זהו טרנד אוכל ללא דגנים.

מצד אחד, זה נשמע לנו מאוד הגיוני להימנע מדגנים, כי בעולם של בני אדם, עודף דגנים עלול לגרום להשמנה.

בעולם חיות המחמד לעומת זאת, מדובר במשהו פחות הגיוני. הוצאה של מרכיב כלשהו מתוך המזון שלהם, צריכה להיעשות מסיבה מוצדקת ולרוב הדבר היחיד שיכול להסביר ולהצדיק את העניין, זו אלרגיה או בעיות במערכות גוף כאלה ואחרות.

הוצאת דגנים מתוך תפריט חיית המחמד שלנו עלולה לפגוע בתפקודו ובבריאותו של בעל החיים עד כדי סכנת מוות.

לכן, מוטב שנדגיש פעם נוספת – כל שינוי תזונתי שאנחנו שוקלים לעשות במזון של חיות המחמד שלנו – צריך להיעשות אך ורק לאחר התייעצות ברורה ומפורטת עם הווטרינר המטפל. תמיד.

האם גם במזון לכלבים קיימת אופנה חולפת

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »