חיפוש

האם זה אופנתי לעשות יישור שיניים בגיל מאוחר

החיוך שלך הוא אחת הדרכים העיקריות שלך לבטא את עצמך. לכן, אדם מבוגר שחושש לחשוף שיניים בגאווה בפומבי בגלל בעיה אסתטית כלשהי שלא טופלה בגיל צעיר, עלול להרגיש שלא בנוח לפזר חיוכים מפה לפה בפומבי. כאנשים מבוגרים, אם השיניים שלכם גורמות לכם להתבייש ולא לחייך – יישור שיניים למבוגרים הוא בדיוק בשבילכם. היום, יישור שיניים הוא פעולה פשוטה שיכולה להתאים לכל אדם בכל גיל. 

 

טיפולי שיניים – היום זה נראה אחרת

היום, בשונה מבעבר, כל הסוגים של טיפולי שיניים הפכו משמעותית פחות מורכבים ויקרים מבעבר. שיטות העבודה הנהוגות כיום, יחד עם המודעות לכאב והחשש האפשרי של מטופלים רבים מרופאי השיניים, שיפרו משמעותית את הנכונות והיכולת של רופאי שיניים להעניק לך טיפול נעים ונוח, כזה שלא תזכרו ברגע שתצאו מחדר הטיפולים, אלא את תוצאותיו הטובות.

מעבר לכך, גם החומרים עמם עובדים כיום רופאי שיניים, שהפכו מתקדמים יותר, זולים יותר, ועמידים יותר, מבטיחים איכות טיפול ברמה הרבה יותר גבוהה מהשנים בהם היית ילד או נער.

טיפולי שיניים

יישור שיניים בגיל מבוגר – אופנתי בהחלט, ולא רק בגלל האסתטיקה

רבים נוטים לחשוב כי ליישור שיניים יש אך ורק משמעות אסתטית. אף על פי כן, לא כך הדבר. ככל שאנו מתבגרים, השיניים זזות ומשתנות, סובלות מבלאי הולך וגדל עקב נשיכה ולעיסה. אובדן עצם הדרגתי בלסת יכול לדחוף את השיניים פנימה, לדחוף אותן ולפעמים אף להשפיע על אופן הדיבור.

שיניים עקומות ומנשך לא מיושר הן לא רק דאגות קוסמטיות. הן קשורות קשר ישיר לנסיגת חניכיים ושחיקת עצם מוגברת, עששת, שחיקה של אמייל השן, כאבי ראש וכאבים במפרקי הלסת. בשנים האחרונות אפשר לראות אחוז הולך וגובר של מבוגרים שפונים לטפל בשיניים שלהם מטעמים בריאותיים ולאו דווקא רק מטעמים אסתטיים.

 

השקיעו ב"כרטיס הביקור" הדנטלי שלכם

עם זאת, מובן כי ליישור שיניים יש משמעות אסתטית רבה. שיניים עקומות או כאלו שיש ביניהן רווחים גדולים עשויים לגרום לרבים להתבייש בחיוך שלהם. דמיינו לעצמכם סיטואציה בה אינכם יכולים לחייך גדול כאשר אתם פוגשים את האהובים עליכם, או כאשר אתם שומעים בדיחה שגורמת לכם לרצות להתגלגל בצחוק גדול. אין ספק כי מדובר במצבים בהם אי היכולת לחייך והבושה הם גורמים שיפגעו בהנאה שלכם מהחיים.

 

יישור השיניים – כאן ועכשיו

יישור שיניים היא לא פעולה שכרוכה בכאב או סבל. בשונה מבעבר, גשר בשיניים הוא אופנתי ושיטות הקיימות כיום ליישור שיניים בהחלט מאפשרות טיפול סמוי מן העין. טיפול כזה כבר לא מהווה "כרטיס כניסה" אותו כל מי שפוגש אתכם מבחין בו מיד, אלא כזה שדרוש מאמץ כדי להבחין בו.

מעבר לכך, אם בעבר טיפול יישור שיניים היה מקובל אך ורק בקרב אנשים צעירים, כיום טיפול כזה מקובל מאוד גם בגילים מבוגרים. לכן, אין טעם לעכב את ההחלטה על יישור שיניים, גם אם מדובר בגיל מבוגר.

טיפולי שיניים

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »