חיפוש

האם מותג אופנה צריך לפרסם בגוגל ומהם הצעדים שצריך לעשות?

פרסום בגוגל הוא חזק מהמון סיבות והיא מערכת הפרסום מהמובילות כיום בעולם בזירת האונליין. היתרון המרכזי של גוגל הוא הלידים (הקליקים והכניסות לאתר) שהמערכת יודעת לספק. למעשה, אתם כבר מוכרים למי שמחפש, כמעט מכירה פאסיבית.

רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

הצעד הראשון בדרך לקחת את העסק שלכם קדימה

הצעד הראשון הוא לערוך מחקר מעמיק שבו נבין מהם הביטויים ומילות המפתח הכי חזקות עבור העסק הספציפי שלכם, בין אם אתם מותג אופנה או מדריך כושר, ונתאים אותם לקמפיין פרסום בגוגל.
הבחירה במילות המפתח והביטויים המתאימים תוכל לייצר קשר מידי בין לקוחות פוטנציאלים לבין השירות שלכם. העבודה של משרד הפרסום היא למעשה רק לעשות את המאצ'.

 

תהליך העבודה מול משרדי פרסום

  • הצבת היעדים והמטרות מול הלקוח ואפיון העסק: כשאתם נפגשים עם משרד פרסום, הם אמורים להבין את העסק שלכם. להציב ולבנות יחד אתכם יעדים ומטרות לכל קמפיין פרסום בגוגל. אין קמפיין בלי יעדים ומטרות מוגדרות מראש.
  • תקציב פרסום ומילות מפתח: לאחר אפיון העסק, יש לבצע מחקר גם על השוק והמתחים וכך נוכל לדייק את מילות המפתח, יהיה אפשר לתת הערכה לעלות של כל קליק ולפי זה אפשר לבנות את תקציב הפרסום.
  • הקמפיין יוצא לדרך: כתיבה של מודעות קריאטייב (כתיבה שיווקית), התאמה של מילות המפתח פר המודעה, הגדרה של מילות שלילה, הוספת תוספים כמו: תוספי שיחה, מידע מובנה, סייד לינקס ועוד.
  • מעקב שוטף ואופטימיזציה: כשהקמפיין באוויר אנחנו לא נחים, צריך להיות מעקב שוטף ותמידי של הקמפיין על מנת לבדוק מה עובד יותר טוב ולבחון ולדייק את הנתונים ותוך כדי תמיד לשפר.

 

אילו דברים משפרים את הקמפיין ותלויים אך ורק בכם?

עוד לפני שאתם פונים למשרד פרסום, וודאו שיש ברשותכם אתר עם ממשק נוח, שעובד מהר וטוב גם דרך הפלאפון וגם דרך המחשב. שהוא מעוצב פשוט, נקי וטוב. יש המון חברות שיודעות לעשות את זה, למשל דרוקסיט.

 

מה הגורמים המשפיעים על עלויות הפרסום?

התחרות שקיימת בשוק בתחום שבו אתם פועלים ישפיעו כמובן על עלויות הפרסום. עסקים שהרווח שלהם גדול כמו: נדל"ן, רפואה, עורכי דין וכו' תהיה יקרה יותר מתחומים או אנשי מקצוע אחרים שהחשיפה בהם היא יותר קטנה. משרדי פרסום מנוסים יודעים איפה כדאי להשקיע את תקציב הפרסום בצורה הכי נכונה שתייעל אותו ללקוחות ולידיים.

 

האם כדאי להתחייב לתקופת זמן?

קשה מאוד להסיק מסקנות ולשפר או לתקן קמפיין בזמן קצר. צריך לקחת בחשבון שדברים לוקחים זמן והכל קורה תוך כדי תנועה בטח בעולם הפרסום. כשמדובר בכסף שלנו אנחנו רוצים לראות תוצאות מיידיות, אבל פרסום הוא לא ריצת ספרינט אלא מרתון ארוך.

 

שיהיה בהצלחה(:

גוגל

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »