חיפוש

האם מרכזי גמילה מעישון זה האופנה שלא תעלם מהעולם?

העולם המודרני מלא בהתמכרויות מסוגים שונים – לסמים, סיגריות, אלכוהול ועוד. התמכרויות אלה לא נוצרות סתם, אלא מאחורי כל התמכרות עומד כאב. כדי לחפות על הכאב האדם החל ההתמכרות שעוזרת לו לחוש טוב, אבל בטווח הארוך היא מזיקה. הפתרון המיושן  הוא מרכזי גמילה בתחומים שונים, אבל זה פתרון שלא רלוונטי למעשני סיגריות, שהרי זה חלק גדול מהאוכלוסייה, ומרכזי הגמילה לא תמיד מתאימים לכל אחד.

 

מה זה מיינדטק?

אנו טוענים כי מרכזי גמילה לסיגריות זה דבר שעומד לחלוף מהעולם, בגלל ההמצאה המרעישה של מיינדטק – טכניקת גמילה שיתופית שמושתתת על מיינדפולנס ושיטת אנאלפי – שיטות טיפוליות שרווחות מאוד היום. מיינדטק מעניקה תוכנית גמילה של 90 דקות שמטפלים מקצועיים ואנשי טכנולוגיה פתחו יחד. אם אתם רוצים שינוי מהיר שיישמר לכל החיים – מיינדטק היא התשובה עבורכם. מיינדטק מציעה את הפתרון האולטימטיבי להצלחה בתהליך גמילה מעישון.

 

למה אי אפשר להתנקות מההתמכרות לבד?

התמכרות היא תופעה פסיכולוגיה מורכבת מאוד, כיוון שהיא מורכבת משני יסודות. היסוד הראשון הוא הדחף לסיפוק ולהגשמת ההתמכרות, למשל הרצון העז לעשן סיגריה. והיסוד השני הוא הרצון להפסיק את ההתמכרות אחת ולתמיד – הרי כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם מפסיקים? וזה כמובן לא עזר, כי אי אפשר לבד. האדם צירך עזרה טיפולית ותחוש של קבלה כדי לעורר את המוטיבציה החזקה לשינוי.

 

למה מרכזי גמילה לא רלוונטיים?

מרכזי גמילה עברו מן העולם משום שיש עליהם סטיגמה, בחלקה נכונה, של משהו מוזר ומביש – וכל האנשים שמעשנים סיגריות לא מעוניינים להיות יחד עם מכורים כבדים יותר לדברים אחרים. כמו כן, מרכזי הגמילה מתאימים למקרי קיצון ולא למכורים קלים. בנוסף, מרכזי גמילה דורשים משק חברתי, שלא תמיד מתאים לכל אחד, ואילו מיינדטק תגרום לכם להרגיש ביחד מבלי להיות שייכים למרכז גמילה.

 

מיינדטק – אחריות לשנה!

חשוב לנו שתדעו שבמיינדטק יש אחריות לשנה – כלומר אם הטיפול עזר לכם אבל לאחר מספר חודשים חזרתם לעשן, אתם יכולים לקבל אותו שוב בחינם, כך במשך שנה. לא בכל מקום תוכלו לקבל תוכן איכותי שעוזר לכם להיגמל מהרגל לא מטיב, ולקבל גם אחריות. אם אתם באמת רוצים לשנות ומוכנים להתמודד עם השדים שבתוככם ולקבל על עצמכם הרגלים חדשים – הגי הזמן להירשם למיינדטק.

 

למה כדאי לכם להפסיק לעשן?

כולנו יודעים שלסיגריות יש השפעות שליליות, אבל מעטים מוכנים לקחת אחריות ולשנות את מעשיהם, ומי שמוכן עושה מעשה גדול שישפיע עליו בכל תחומי חייו – על הבריאות, על הלחץ, על התפקוד המיני, על העייפות ועוד.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר להיגמל מסיגריות, כדאי לכם להירשם למיינדטק וליהנות מטיפול מעמיק ויסודי, של 90 דקות בלבד, שישאיר אתכם נקיים מההתמכרות לכל החיים.

לעשן

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »