חיפוש

האם קלדנות הפכה למקצוע אופנתי לכולם?

בתקופה האחרונה, אנחנו שומעים יותר ויותר חברים שעוברים לעבוד בקלדנות.

יכול להיות שזו שנת 2020 שהביאה איתה לא רק את הקורונה, אלא גם שינוי בתחומי עבודה רבים.

מדובר בקהל יעד רחב שכולל לא רק סטודנטים וצעירים, אלא גם אנשים מבוגרים שעבדו עד לא מזמן במשרות מבוקשות ומצאו את עצמם עובדים בקלדנות לאחר חיפוש מתמשך באתרי הדרושים.

יצאנו להיפגש עם אחד מהחברים שעובד כיום בתחום, כדי לבדוק האם הקלדנות הפכה למקצוע אופנתי לכולם? יצאנו וחזרנו עם הממצאים הבאים:

 

  1. יש שני סוגים של עבודות קלדנות

רגע לפני שהתעמקנו בתחום, נודע לנו שיש שני סוגים של עבודות קלדנות. מסתבר שצריך להיות מודעים אליהם, כי התשובה קשורה לכך. להלן 2 הסוגים הללו:

  • הקלדה של טקסטים קיימים

עבודת קלדנות מסוג זה כוללת הקלדה של טקסטים כתובים. ההקלדה יכולה לכלול את אחד או יותר מהתחומים הבאים:

  • עבודות\הגשות של סטודנטים
  • תכנים שנוגעים לעסקים שמגיעים בקובץ שאינו מעבד תמלילים
  • מידע רפואי ישן שתויק בקלסרים וצריך להעביר למחשבים וכו'

עבודות אלו מתבצעות ברוב המקרים בבית, אבל ישנם מצבים שבהם מדובר בחומרים חסויים, ויש צורך להגיע אל מקום עבודה מסודר ולבצע את הקלדנות במקום.

 

  • הקלדה של טקסטים משמע

מדובר בתחום קלדנות שנקרא גם "תמלול". התחום עוסק בכל הנוגע להקלדה של תכנים מקובץ שמע. להלן כמה תחומים שבהם קלדנים מבצעים תמלולים:

  • הרצאות באוניברסיטאות או מכללות
  • שיחות טלפון בין אנשים
  • שיחות פרונטליות בין אנשים וכו'

 

האם הקלדנות אכן הפכה לאופנה?

מסתבר שכן, אבל שימו לב. אין מדובר כאן באופנה חולפת, אלא בעבודה רצינית לכל דבר. קלדנות הפכה להיות העבודה המועדפת עבור רבים. הסיבה לכך טמונה ביתרונות הבאים:

  • יש לה תחומי עניין רבים שיכולים להתאים כמעט לכל אדם שיש לו אפשרות לכתוב בקצב מהיר וללא טעויות
  • ניתן לבחור בעבודה מהבית או מהמשרד (בהתאם למשרה) כך שכל אחד יכול לבחור את המשרה המתאימה לו
  • ברוב המקרים, שעות העבודה גמישות מאוד

 

התחום המבוקש ביותר בקלדנות

אנחנו לא נשאיר אתכם במתח. היינו חייבים לבדוק מהו התחום המבוקש ביותר בקלדנות. מסתבר שמדובר לא פחות מהתחום המשפטי. אנו סבורים שמדובר בתחום הכי מבוקש בגלל שהוא מעניין מאוד.
תחום זה דורש דיוק רב וידע מתאים. יש חברות שמאפשרות לעובדים חדשים את התחום לעומק, בזמן שיש חברות תמלול שמקבלות עובדים שהתמחו בתחום בקורס פרטי. בכל אופן, התמלול משפטי תפס תאוצה בתקופה האחרונה, ואפשר לומר שהוא התחום האופנתי ביותר במקצוע האופנתי ביותר.

 

לסיכום

הקלדנות הפכה בהחלט למקצוע אופנתי. אבל אין מדובר באופנה חולפת. הקלדנות כאן כדי להישאר ואנו צריכים אותה בתחומי חיים שונים.

 

מקלדת של מחשב נייד

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »