חיפוש

הגיע הזמן למצוא את עצמך: 2 אפשרויות ללימודי הנדסאי

 

הרבה מאוד אנשים צעירים בשנות ה- 20 לחייהם מגיעים למצב שבו הם תוהים כיצד עליהם לנהוג להצלחה עתידית. בדרך כלל זה מגיע לאחר שסיימו תיכון כמובן, סיימו את השירות הצבאי, טיילו מעט בחוץ לארץ וחזרו לארץ לעבודה זמנית, וכעת עומדת בפניהם האופציה ללימודים גבוהים אך לא סתם לימודים כדי ללמוד, אלא לימודים שייתנו אופק בעתיד להשתלב במעגלי עבודה נחשבים שמהם רק אפשר לצמוח.

 

הזמן להיערך למחר

לעיתים המחשבה על לימודים מפחידה את החבר'ה הצעירים משום שהם חושבים שאם יתחילו ללמוד, לא יהיו להם חיים, הם יהיו "תפרנים", והרי זה עתה השתחררו מכבלי הלימודים והצבא.

אך ההיפך הוא הנכון! יעידו הרבה מאוד סטודנטים, שתקופת הלימודים הגבוהים שלהם הייתה לא פחות ממושלמת והם בהחלט יכלו לעבוד, לצאת לבלות, לראות משפחה ולחיות חיים נוחים ומלאים בחוויות. כדי ליהנות מתקופה זאת, חשוב מאוד לבחור מסלול לימודים שבזמן הלימודים הסטודנט יתחבר לחומר הנלמד ושאותו התחום ייתן לא משמעות לעתיד, יפתח לו דלתות רבות.

אם כן ישנם שני מסלולים מאוד נחשבים שבהחלט יכולים לתת לסטודנטים בהם, ערך מוסף לעתיד שלהם והם :

  1. לימודי הנדסאי תוכנה – מסלול לימודים זה כבר מעצם שמו, ניתן להבין שזהו תחום של המחר, תחום שבו תמיד יש פיתוחים חדשים שמחייבים חשיבה יצירתית ופורצת דרך. לימודים אלו יקנו לסטודנטים ידע מקיף ומעמיק הן מבחינה תאורטית והן מבחינה מעשית בכל הקשור למערכות מחשב נבונות ומתקדמות, ניתוח מערכות ועוד.

בוגרי מסלול לימודים אלו יוכלו להיקלט בסוף לימודם בחברות הייטק הנחשבות ביותר, במשרדי ממשלה ובכלל במקומות עבודה נחשקים. תנאי הקבלה משתנים ממקום למקום ולכן חשוב לבדוק עם המכללות השונות איפה הכי מתאים ומסתדר.

בנוסף כדאי לקחת בחשבון טיפ מאוד חשוב – מהרגע שהחלטתם ללמוד, תדאגו שהמכללה תהיה קרובה למקום המגורים שלכם כדי שהנסיעה לא תהיה מעיקה ותגרום לכם לאבד את החשק ללימודים.

  1. לימודי הנדסאי מכטרוניקה – מסלול הינו בין תחומי שמשלב בין הנדסת מכונות, הנדסת אלקטרוניקה והנדסת תוכנה. מדובר במסלול לימודים נחשק ביותר בשל עצם היותו מסלול לימודים המתעסק בכל כך הרבה תחומים.סטודנטים אשר יבחרו ללמוד בלימודים אלו, ייהנו מלימודים מעניינים ביותר כמו למשל פיתוח מערכות ממוחשבות ואוטונומיות של רכבים ועוד. בוגרי מסלול זה ישתלבו בתעשיית הייטק, בתעשיות הביטחוניות, חברות ממשלתיות, מעבדות הנדסה ורובוטיקה. תנאי הקבלה ומבנה הלימודים מאוד נוחים גם במסלול זה.

 

לסיכום – אל תסמכו על המזל, תאפשרו לעצמכם להתפתח

שני מסלולי לימודים אלו, יבטיחו את מקומכם בעתיד המתפתח של העולם. אפשרויות התעסוקה למסיימים במסלולים הן רבות בהחלט, לכן מהרגע שהחלטת להירשם ללימודים גבוהים אל תהססו לפנות ללימודי הנדסאי שייקחו אתכם רחוק לקראת עתיד טוב יותר ובמינימום זמן.

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »