חיפוש

קיץ, חורף, סתיו, אביב – הדרך הנכונה להתלבש להופעות בירושלים

ירושלים היא עיר מתעתעת בכל הנוגע למזג האוויר. לפעמים חם, לפעמים גשום, לפעמים קר על יתר המידה ולא תמיד נדע איך להתכונן נכון להופעות בעיר הבירה שלנו. אז איך יודעים איך להתלבש למזג האוויר של ירושלים, בפרט כשמגיעים להופעות המצוינות שמתקיימות שם? אספנו עבורכם כמה עצות שיוכלו לסייע בנושא

 

בדקו מראש מה מזג האוויר  ולבשו שכבות

לפני שיוצאים לכל מקום, ובפרט לירושלים, עליכם לבדוק את תחזית מזג האוויר. העיר שנמצאת בהרים נוטה להיות קרה יחסית, בייחוד לעומת יישובי גוש דן שאינם רחוקים ממנה. ניתן להיעזר באפליקציות שונות של מזג האוויר כדי לבדוק מה מזג האוויר מבעוד מועד. אם ההופעה מתקיימת במהלך חודשי החורף – התלבשו חם ממש, אך מתחת למעיל וסוודר העבה, דאגו ללבוש חולצה קלילה ודקה, למקרה שיהיה לכם חם במהלך ההופעה ותרצו להשיל מעליכם שכבות מיותרות.

להתלבש לקונצרטים

האם האירוע הוא במקום סגור או פתוח?

עוד פרמטר חשוב שיעזור לכם להתלבש לקראת הופעות בירושלים נעוץ בשאלה האם האירוע מתקיים במקום פתוח או סגור. הופעה על חושית, הופעות מוזיקה, הצגות, סטנד אפ ומגוון רחב של הופעות יכולות להתקיים בשלל מרחבים, היכלים ואולמות. בדקו האם הנקודה שאליה אתם מגיעים תהיה סגורה, פתוחה או מקורה. גם אם האירוע מתקיים בחודשי הקיץ במקום פתוח, הביאו איתכם ז׳קט או עליונית קלה ליתר ביטחון.

 

האם האירוע הוא אירוע עמידה או ישיבה?

גם לשאלה הזאת יש משמעות חשובה. באירוע ישיבה נחוש יותר בקור לעומת אירוע עמידה, בו מוציאים בדרך כלל המון אנרגיה בתנועה ובריקוד ומתחממים. לאחר שבדקתם האם האירוע מתקיים בחלל פתוח או סגור, בדקו גם את נושא העמידה או הישיבה, והתלבשו בהתאם. כמובן שבאירועי עמידה מומלץ ללבוש משהו קליל יחסית ומעליו משהו מחמם, כדי שתוכלו להוריד את העליונית ולהישאר עם החולצה הדקה. באירוע ישיבה, בייחוד אם מדובר במקום פתוח, אל תשכחו להביא איתכם אקסטרה ז׳קט או אפילו מעיל חם. גם בחודשי הקיץ קר בירושלים ועל כן רצוי להצטייד בהתאם.

 

כמה אתם סובלים מקור או מחום?

שאלת החום או הקור משתנה מבן אדם לבן אדם. לרוב נשים סובלות יותר מקור וגברים סובלים יותר מחום. לא נתעמק כרגע בהסבר הביולוגי, כי הכי חשוב זה שכל אחד יודע עד כמה חם או קר לו. אז אם אתם סובלים מקור, כמובן אל תשכחו לקחת איתכם אקסטרה סוודר או כובע ליתר ביטחון – זה עשוי לחמם אתכם טוב טוב בהופעה הירושלמית. אם אתם סובלים מחום, לבשו כמה שכבות שניתן להוריד במהירות. הסבילות שלנו סביב חום או קור מאוד חשובה, בייחוד בהופעות שאנחנו רוצים ליהנות מהן, כי כאשר אנחנו סובלים מטמפרטורה לא מותאמת לגוף – החוויה יכולה להיהרס כליל.

מרגיש קר

אולי תאהבו גם את