חיפוש

הטרנד הבא בעולם הביוטי שאת חייבת להכיר

גם נשים שמעידות על עצמן כרחוקות מעולם הביוטי, אוהבות לקרוא על הטרנדים החמים ביותר של תעשיית היופי.

למה? כי גם פרוצדורות פשוטות, כמו עיצוב גבות ועיסויים, עברו וממשיכות לעבור שינויים רבים, על מנת להתאים את עצמן לאותם הטרנדים.

 הסקרנות גדולה והמונחים מבלבלים, אז החלטנו לעשות מעט סדר בטרנדים החדשים והקיימים. הכל בשביל שתישארו מעודכנות גם אם זה נחוץ לכן רק בשיחות עם החברות.

בשביל לקבל את המידע העדכני ביותר, פנינו אל קוסמטיקאית בירושלים, שעשתה לנו יופי של סדר בכל הדברים.

 

 החידושים בטיפולי פנים

את טיפול הפנים הקלאסי כולן מכירות, ניקוי, קילוף, הזנה של העור ומגיל מסוים נוסף לזה גם מיצוק העור.

אבל על מתיחת פנים שאינה באמצעות ניתוח שמעתן? נספר לכם. תודות לפיתוח של מכשיר חדשני ביותר, שפועל בדומה לאופן הפעולה של אולטרסאונד, שכולנו מכירות. המכשיר גורם להתחממות האזור אליו הוא מופנה, גורם לשרירים להתכווץ ולייצר קולגן כתוצאה מזה. למקרה ששכחתן, קולגן זה החלבון המפורסם שאחראי על איכות העור שלנו ושומר עליו יפה, גמיש וזוהר.

כן, כבר אין צורך לאזור אומץ ולעבור ניתוח בשביל להחזיר לעצמכן את העור המתוח שאנחנו כל כך כמהות לראות במראה.

 

 ריסים שופעות במראה טבעי

הלחמת ריסים זה לא משהו שנוצר לאחרונה, אבל הטיפול הולך ומשתדרג כל הזמן, על מנת שנוכל לקבל את התוצאות הטבעיות ביותר ושאף אדם לא יבחין בכלל שעשינו משהו בשביל זה.

מה זה בכלל הלחמת ריסים? ובכן, באמצעות ריסים מלאכותיים, שמגיעים בקבוצות קטנות ואפילו ריסים בודדים, ניתן לקבל מראה ריסים טבעי ומלא. כן, לא כמו שהיינו רגילות פעם, למראה אובר דרמטי. ניתן למלא חורים ולהאריך את מה שיש צורך להאריך. התוצאה שמתקבלת תהיה טבעית ביותר ושום עין לא תבחין בפרוצדורה שעברתן.

בנוסף, תוכלו לבחור גם את העובי הרצוי של הריסים, האורך הרצוי וע"י הקפדה על חזרה לטיפול, לפי קצב צמיחת הריסים, תמיד תאהבו את האופן שבו העיניים שלכן נראות כל בוקר.

טרנד נוסף הוא הרמת ריסים, שכשמו כן הוא, גורם לריסים להיות מעוגלים ולפנות כלפי מעלה כל הזמן ולא רק אחרי שהשתמשתן במעגל ריסים ובמסקרה. במידה ובורכתן בריסים כהות, שפה בארץ מדובר במשהו נפוץ ביותר, תוכלו לדלג על מסקרה בחי היומיום. חלום.

 

 צלוליטיס כבר לא מפחיד אותנו

חידוש נוסף שקשור לטיפול במפגע שכל אישה חוותה – צלוליטיס שמו. אם בעבר לא היה יותר מדי מה לעשות עם העניין פרט לעיסויים, כרגע כבר יש – מכשירים ייעודיים, שבנוסף לעיסוי והזרמת הדם, מפעילים את מערכת הלימפה שאחראית על פינוי הפסולת מהגוף.

יופי הוא בעיני המתבונן וההתבוננות העמוקה ביותר היא שלנו. בואו נוודא שאנחנו אוהבות את מה שאנחנו רואות.

ריס

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »