חיפוש

היכן קונים תכשיטי כסף 925 לכל הגילאים?

מעוניינים להתחדש בתכשיטים הכי שווים? מחפשים שרשרת, צמיד, טבעת או אולי עגיל? מעוניינים לקנות מתנה מפנקת ושווה שתשמח כל אחת בכל גיל?

בדיוק בשבילכם נפתחת עכשיו החנות הייחודית של 925PANDA – תכשיטים לאישה ולכל אחד.

 

על החנות

פנדה 925 היא מותג תכשיטים מעוצבים לאישה ולגבר מבית פרנקו אורו. תכשיטי כסף איטלקי וציפוי זהב איכותי, צמידים, טבעות, עגילים ושרשראות בעיצוב ייחודי. הפתיחה שלה מהווה בשורה של ממש לכל אחד החפץ להתפנק או לפנק בתכשיט ייחודי ומקורי.

מעוניינים? כנסו לתוך אתר החברה.

 

על הכסף

מהו כסף 925?

כסף 925 הוא סגסוגת מתכות שמכילה 92.5% כסף והשאר- מתכות אחרות. 92.5% הוא הסטנדרט האיכותי ביותר לשמירה על המתכת.

מטרת הספרות 925 היא לספק אינפורמציה ללקוחות על איכות הסגסוגת ממנה הפריט הנרכש עשוי.

שאר המתכות בסגסוגת (7.5%) עשויות לרוב נחושת, ומטרתן היא לאזן את המתכת ולחזק אותה. כסף 925 הוא הסטנדרט הגבוה ביותר לייצור תכשיטי כסף וכך התכשיט איכותי ביותר ועשוי ממתכת יוקרתית אך מצד שני חזק בצורה מספקת לשימוש יומיומי לאורך זמן הודות למתכות הנוספות המאזנות את הסגסוגת

 

על התכשיטים שלנו

יש לנו מגוון תכשיטים מעוצבים מבית פרנקו אורו שהוא מותג תכשיטים יוקרתי עם מוניטין בן למעלה מ-25 שנה בענף. הוא מתמחה בייצור ובעיצוב של תכשיטים איכותיים, מוקפדים עד לפרטים הקטנים ביותר ועל כן אין ספק שמדובר בתכשיטים ברמה גבוהה במיוחד.

המותג מציע מבחר גדול של שרשראות ותליונים, צמידים, עגילים, טבעות נישואין, טבעות אירוסין, שעונים, תכשיטים לגבר, מתנות לאירועים מיוחדים בכל סגנון עיצוב שתבחרו, החל ממודרני וקלאסי ועד לאופנתי ועכשווי.

 

מה עוד תמצאו אצלנו?

חושבים שהכרתם הכל? יש לנו עוד המון מה להציע

 

תכשיטי כסף איטלקי

תכשיטי הכסף שלנו הינם תכשיטי כסף איטלקי. איטליה כידוע, היא המובילה במכירת תכשיטים ובייצורם כבר מאות שנים. התכשיטים האיטלקיים הינם בעלי ניואנסים מיוחדים היוצרים סגנון ייחודי. לכן, תכשיטים אלו מבוקשים מאוד בכל העולם.

כיום, תכשיט איטלקי מיוצר בעיקר מכסף סטרלינג 925. טכניקת הייצור היא מיוחדת, כלפי חוץ יש לתכשיטים ברק ושפל ייחודיים כתוצאה מכך שהתכשיטים מגולוונים.

 

ציפוי זהב

אצלנו תמצאו מגוון רחב של תכשיטים בציפוי זהב. ציפוי זהב הוא חלופה זולה לזהב אמתי כדי שתוכלו לקנות את התכשיט המושלם במחיר נוח לכל כיס. בתכשיט זה במקום שהמסה העיקרית בתכשיט תהיה זהב, התכשיט מעוצב ממתכת אחרת המצופה בשכבה של זהב. וכך, ניתן ליהנות מהמראה האלגנטי, היוקרתי ובעל הברק המיוחד המאפיין את מתכת הזהב בצורה זולה משמעותית.

איכות הציפוי תלויה גם בעובי הציפוי וככל שהוא עבה יותר כך הוא עמיד יותר והסיכוי שיתקלף או יישרט הולך וקטן.

הציפויים הפופולריים:

  • ציפוי זהב-  18K נחשב לאיכותי יותר ביחס לסוגי ציפויים אחרים.
  • גולדפילד – ציפוי זהב 14K

 

פנדה 925 – נעים להכיר

לסיכום: לא משנה מה גילכם ומה מצבכם, אם אתם מחפשים להתחדש בתכשיט חדש, עדכני ויוקרתי, הגעתם למקום הנכון. 925PANDA – זה המקום לתכשיט המושלם לכל אחד. אז קנייה נעימה ותתחדשו!

שרשרת

 

אולי תאהבו גם את