חיפוש

הכיני את עצמך לחורף – 3 פרטי לבוש לחורף שיסובבו ראשים

החורף מתקרב וזה הזמן שלנו לצאת לחנויות ולחפש אחר פריטי לבוש שיגרמו לכולם לסובב את הראש שלהם לכיווננו. אם אתם עוקבים אחר המדריכים שלנו באופן קבוע, אתם כנראה יודעים שאנחנו חובבות חורף באופן רציני. כך שרגע לפני שהעונה הקרה מגיעה, אנחנו חוגגות את המאורע ברכישה של 3 פריטים קבועים. אתם מוזמנים להצטרף אלינו ולגלות מהם הפריטים הללו שחייבים להיות במלתחה שלכם ויסובבו את הראשים של כולם לכיוונכם.

 

תכירו את הרקע שהוביל אותנו לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על 3 פריטי הלבוש של החורף שיגרמו לכולם להסתכל עליכם בכמיהה, אתם צריכים לדעת למה בכלל עצרנו את רצף כתיבת המדריכים שלנו והתמקדנו דווקא בנושא זה. המדריך הנוכחי עולה לרשת מסיבה מסוימת. בימים האחרונים פנו אלינו לפחות 10 אנשים ששאלו אותנו איך אנחנו נראות כל כך טוב בחורף. הדבר גרם לנו להבין שיש ביקוש להתנהלות המנצחת שלנו, כך שהחלטנו לעצור הכול ולכתוב את המדריך הנוכחי שיציג את הפריטים ששינו לנו את המראה החיצוני ב – 360 מעלות.

 

פריט הלבוש ה – 1 לחורף שיסובב את כל הראשים מסביב

הפריט הראשון הולך להפתיע אתכם. שכן, מדובר בחולצות פשוטות יחסית. הן נקראות לא פעם חולצות בייסיק. אנחנו בוחרות לקנות את החולצות שלנו במותג של דקלה קדם חולצות לנשים. הבחירה שלנו דווקא במותג זה נובעת מהעובדה כי מדובר במותג שעונה על הקריטריונים החשובים הבאים:

  • יש לו בדים איכותיים
  • יש לו את חולצות החורף היפות ביותר שתמצאו
  • יש מגוון רחב של אורכי שרוולים

 

פריט הלבוש ה – 2 לחורף שיסובב את כל הראשים מסביב

פריט הלבוש ה – 2 שאנחנו לא יוצאות בלעדיו מהבית הוא מעיל מחויט. מדובר במעיל שהוא לא רק נוח, אלא גם מאפשר לנו להיראות טוב תמיד לא משנה מה. אנחנו נגלה לכם סוד ונאמר שלפעמים אנחנו הולכות אל המכולת עם פיג'מה ומעיל טרנץ' מדוגם. כך שאנחנו נראות טוב במינימום מאמץ. הרי אף אחד לא יודע שמתחת למעיל יש לנו פיג'מת הלו קיטי ורודה.

 

פריט הלבוש ה – 3 לחורף שיסובב את כל הראשים מסביב

פריט הלבוש השלישי שאתם צריכים להכיר מקרוב הוא כמובן כובע. אי אפשר לכתוב מדריך על פריטי לבוש שהם חובה בחורף ולא לכתוב על הכובע. הוא לא חייב להיות מחמם. מספיק שיהיה לו סטייל וזה הכול. הרי בארץ שלנו אין באמת חורף קר. תכינו לעצמכם מראש כובע במראה הורס ותהפכו כל לוק למהמם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכין את עצמכם לחורף. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים על 3 הפריטים שיסובבו את הראשים סביבכם, נותר לכם רק לצאת ולהשיג אותם. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

אישה

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »