חיפוש

הכיני גופך לקיץ עם אימון כושר אישי

נשים רבות מכירות את הרגע הזה שבו הן מגלות שהקיץ מתקרב בצעדי ענק. יש מי שמגלות זאת בשלב מוקדם יחסית, בעוד אחרות שמות לב לעניין בדקה ה – 90. המדריך הנוכחי מתאים לכל אחת מהנשים הללו. שכן, הוא יאפשר להן להכין את הגוף לקיץ עם אימון כושר אישי שניתן לבצע בכל שלב בשנה. הישארו אתנו ותגלו איך מתחילים.

 

רוצה להכין את גופך לקיץ עם אימון כושר אישי? תיישמי את השלב ה – 1: תכיני את עצמך מנטלית

אי אפשר להתעלם מהקושי שבא לידי ביטוי במצבים שבהם עולה ההבנה כי זה הזמן להתחיל להיכנס לכושר. הגוף אומר "כן" והמוח עדיין חושב על זה. שכן, מדובר בשינוי משמעותי שצריך לעבוד עליו. לכן, אנו ממליצים להתחיל עם הכנה מנטלית. כלומר, לבצע את ההליכים הבאים:

  1. להוציא מהבית את כל החטיפים והמתוקים
  2. להחליט על תאריך שבו יתחילו האימונים
  3. ליישם את השלב ה – 2 שיביא לפעולה הרצויה

חשוב מאוד לשים לב כי היישום של ההליכים הללו מתבצע לפי הסדר, כדי להביא לתוצאה מיטבית.

אימון כושר אישי

רוצה להכין את גופך לקיץ עם אימון כושר אישי? תיישמי את השלב ה – 2: תערכי חיפוש אחר מאמנת מומלצת

מי שרוצות להכין את גופן לקיץ, צריכות לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת אודות מאמנת אישית מומלצת. שכן, יש כל מיני מאמנות וכל אחת צריכה להיות בטוחה שהיא פונה אל מי שמכירה את התחום ונחשבת למקצועית בו. אנו ממליצים לבדוק על הדרך שמדובר במי שעובדת בשיטה שמתאימה לכן. רגע לפני שנמשיך הלאה, נציין כי שמענו לא מעט על המאמנת עדן זלמן ברחבי הרשת, אז אנו מציעים לכן לבדוק אם היא מתאימה לכן.

 

רוצה להכין את גופך לקיץ עם אימון כושר אישי? תיישמי את השלב ה – 3: תתארגני עם בגדים לאימונים

יכול להיות שחשבת להגיע לאימון עם בגדי הפיג'מה שלך, אם כן, כדאי שתדעי שאת לא לבד. יש לא מעט נשים שמוצאות את עצמן ללא בגדי אימון מתאימים לקראת הקיץ. אנו ממליצים שלא להגיע עם פיג'מה אקראית, אלא להצטייד בטייץ וגוזיה או חולצה שתאפשר להתאמן במקסימום נוחות.

אימון כושר אישי

רוצה להכין את גופך לקיץ עם אימון כושר אישי? תיישמי את השלב ה – 4: תתמידי

יכול להיות שתגלו שאתן חוות קושי בעת התרגול. אם כך, כדאי שתדעו שזה טבעי. זה הזמן שלכן לחזק את עצמכן (מכל הבחינות) ולהאמין ביכולות שלכן. תאמרו לעצמכן שאתן מסוגלות ותגלו שהדבר מוביל אתכן אל עבר התוצאות שתמיד חלמתן עליהן.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכן את הדרך להכין את גופכן לקראת הקיץ באמצעות אימון כושר אישי. בשלב זה יש בידיכן את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכן רק לצאת לדרך. שיהיה בהצלחה!

אימון כושר אישי

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »