חיפוש

הכירו את בריכות bestway – איך ומתי הן נכנסו לאופנה

חברת BestWay נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום הבריכות העיליות בשנים האחרונות. אם בעבר הקמת בריכה דרשה חפירה והתקנה בחלקים או קומפלט הרי שחברות כמו בסט ואיי עשו מהפכה של ממש בתחום עם ההכנסה של הבריכות העיליות כתחליף לבריכות החפורות והמאסיביות של העבר. הדבר גרם לכך שבריכה פרטית בחצר אינה רק נחלת העשירון העליון בלבד וגם המעמד הבינוני יכול ליהנות מכך.

 

סטנדרים גבוהים

בריכות בסט ואיי עומדות בסטנדרטים הגבוהים בעולם. הבריכות החדשניות של החברה מגיעות בעיצוב מלבני, עגול או אובלי וניתן לרכוש אותם ללא משאבה או עם משאבת חול או משאבת פילטר נייר. הבריכות העיליות של החברה עשו מהפיכה גם בצד העיצובי והבריכות שינו לחלוטין את הדרך בה הגינות של מעמד הביניים הגרים בצמודי קרקע נראים. עוד על BESTWAY כאן.

 

היכן למקם את הבריכה

את הבריכות יש למקם בשטח שהוא חלק לחלוטין ונקי מצמחיה. בגלל שהבריכות מוגבהות אז לא צריך להסתבך עם ריצוף מסביב לבריכה אך חשוב לקחת בחשבון את הפן הבטיחותי. לא תמיד דשא טבעי הינו אחיד ועל מנת ליצור משטח נוח סביב הבריכה רבים בוחרים להתקין דשא סינטטי סביבה. לדשא סינטטי יתרונות רבים, שכן הוא לא דורש גינון או תחזוקה והוא עמיד ונראה טוב.

 

בהתאם לתקן הישראלי

BestWay הוא אחד המותגים המוכרים, המובילים והאיכותיים בעולם בתחום בריכות העילית. החברה משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות לייצור בריכות במגוון גדלים ומידות בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם. תוצרי החברה עונים על דרישות התקנים בישראל ובמדינות מערביות נוספות בעולם. בריכות בסט ואיי זוכות למוניטין מוצלח כמוצרים בטיחותיים וחזקים.

 

מלבני עם עמודים

בריכות בסט ואיי מלבניות כוללים מבנה עמודים חיצוני והם מתאימות לחובבי משחקי מים ושחייה. הבריכה המלבנית מהווה את הבחירה הראשונה של רבים לחצרות פרטיים עקב החדשנות, העיצוב המרשים, החוזק והאיכות הגבוהה של המוצר שמשפיע על העמידות הטובה שלה. הפירוק העונתי וההקמה מחדש הינו פשוט ואינטואיטיבי ואין צורך בשירות מקצועי לכך.

 

בריכות עגולות

הבריכות העגולות מוצעות במגוון סוגים, עומקים וטווחי מחירים והם מתאימים החל עבור שכשוכית לילדים הקטנים ועד לבריכה משפחתית מאסיבית. הבריכות מתאפיינות ביציבות וחוזק עקב התכנון ההנדסי המוקפד ובקלות רבה של תהליך הפירוק וההרכבה. המסגרת החיצונית חזקה ועשויה מברזל ורגלי העמודים גדולים ויציבים, מה שמונע ממוטות הבריכה לשקוע באדמה.

 

סיכום בריכות בסט ואיי

לסיכום הנושא, הבריכות של BestWay נכנסו לאופנה בשנים האחרונות ועשו מהפכה של ממש בתחום עיצוב הגינה. חשוב לקראת הרכישה לבצע הכנה מקדימה ולבדוק את גודל השטח החיצוני בו אתם מעוניינים למקם את הבריכה, על מנת שלא לרכוש בריכה גדולה או קטנה מדי. לאחר ההתקנה חשוב להקפיד על כללי הניקוי, התפעול והאחזקה של היצרן.

ילד קופץ לבריכה

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »