חיפוש

הכירו את האופנה החדשה לטיולים – נעלי הרים לגברים

אופנת גברים בכלל לרבות אופנת הנעליים משתנה באופן תדיר כל הזמן. רכישת נעליים לגברים צריכה להתבצע בהתאם למגמות האופנה הנוכחיות אך חשוב שהם יהיו נוחות ומתאימות לסוגי השימוש הצפויים. מכיוון שנעליים עלולות להיות יקרות באופן יחסי, כדאי לעשות בחירה מחושבת שיתאימו למגוון מצבים ואירועים ולמצוא נעליים איכותיות שיחזיקו מעמד לתקופה ממושכת. במאמר זה נתמקד באופנה החדשה של נעלי הרים לגברים.

 

כבר לא רק לשטח

נעלי הרים לגברים הן קריטיות לנוחות של המטייל ולביצועים שלו בשטח. בעבר נעלי הרים התאפיינו בדגמים נוקשים וגדולים שפעמים רבות הכבידו על המשתמשים בהם. כיום  עם ההתפשטות של השימוש בחומרים קלים ומתקדמים, ניתן למצוא נעלי הרים לגברים בדגמים עדינים יותר המספקים את התמיכה הנדרשת בשטח ומתאימים לשימוש נוח גם ביומיום.

 

בהתאם למזג האוויר

ניתן למצוא כיום נעלי הרים לגברים המיועדים ספציפית למטרות שונות וחשוב להתאים את סוג הנעל לצרכים הספציפיים שלכם. חלק מנעלי ההרים מיועדות לטיולים בתנאי שטח קשים ומזג אוויר סוער ומושם בהם דגש על שמירת טמפרטורה ומניעת רטיבות והדבר חשוב למי שמתכנן טרקים ביעדים שכאלה. הדבר יהיה פחות רלוונטי למי שמתכנן טיולים סטנדרטים בישראל.

 

סוליה וחריצים

בנעלי הרים ישנה חשיבות גדולה לאופי של הסוליה מבחינת אחיזת הקרקע שהיא מספקת ולרמת העמידות שלה לאחר שימוש תכוף. במידה ואתם נוהגים לטייל במסלולים מאתגרים חפשו סוליות עם חריצים גבוהים המעוצבים במגוון זוויות שונות מכיוון שאלו מספקים אחיזת קרקע מיטבית. קחו בחשבון שנעלי הרים שכאלה יהיו פחות מתאימים להליכה ממושכת על משטחים קשים.

 

גובה הנעליים

נעלי הרים גבוהות מספקות הגנה מיטבית על הקרסול מפני נקעים. הן מתאפיינות בעמידות גבוהה ומתאימות לנשיאת משקלים כבדים. החיסרון בגזרה הגבוהה הוא שהנעליים כבדות ובמקרים רבים לוקח זמן עד שהן תופסות את הצורה של הרגל. ניתן למצוא כיום נעלי טיולים נמוכות ואיכותיות ששוקלות מעט ומספקות תמיכה המספיקה למרבית המטיילים הישראלים.

 

למגוון מצבים ומקומות

היתרון של נעלי הרים לגברים בגזרות הנמוכות הוא שהן מתאימות לא רק לטיולים בשטח. ניתן למצוא כיום מגוון דגמים בעיצובים אופנתיים שמתאימים לשימוש יומיומי ואף לאירועים אלגנטיים יותר. מכיוון שגברים רבים מתקשים בהתאמה אופנתית נכונה של הנעלים למקומות אליהם הם יוצאים ולקו הלבוש הכללי שלהם, נעלי הרים נוחים יכולים להיות שימושים מאוד.

 

נעלי הרים לנוחות שימושית

לסיכום הנושא, במאמר זה סקרנו את האופנה החדשה של נעלי הרים בקרב גברים והאפשרות לשימוש בהם בטיולים ומחוצה להן. הרחבנו לגבי ההבדלים בין נעלי הרים גבוהות ונמוכות בנוגע למשקל, נוחות והגנה על הקרסול. הסברנו מה חשוב לשים לב לגבי הסוליה והחריצים בנעלי הרים. ניתן למצוא כיום נעלי הרים נוחות ואופנתיות שיכולות להתאים לשטח ולעיר במחיר סביר.

נעלי טיולים

אולי תאהבו גם את