חיפוש

הכירו את האופנה החדשה – קעקועים באילת – למה הרבה אנשים הולכים לעשות שם

קעקועים באילת, הן קעקועי חינה והן קעקועים אמתיים – הם טרנד פופולרי מאד שרבים בישראל נוטים להימשך אליו ולאהוד, וכן לבצע בעת החופשה שלהם בעיר.

אילת היא עיר נופש מגניבה וכיפית, ומה יותר כיף ומתאים לחופשה מלעשות קעקועי חינה מצחיקים, שיישארו עמכם ועם החברים או המשפחה כמזכרת מהטיול.

מדובר באופנה חדשה ומקובלת, וכמעט כל חבורה שיורדת לאילת, גם חוזרת עם קעקוע חינה משותף.

כדי להבין יותר על מה מדובר לפניכם הכל על האופנה החדשה – קעקועים באילת – ולמה הרבה אנשים הולכים לעשות שם קעקועים.

 

קעקועים באילת – איזה קעקועים ואילו סוגים?

קעקועים באילת, נחלקים לכמה סוגים וטרנדים שונים שהפכו לאהודים ופופולריים מאד על ידי המבקרים בעיר והתיירים הישראלים. הקעקועים הנפוצים ביותר שבוחרים לעשות בחופשה הם קעקועי חינה, אלה קעקועים זמניים אך זמן חייהם די ממושך והם נשארים על הגוף עד כשבועיים, דבר שכמובן מתאים לרוב הישראלים והמבקרים. לעומת זאת רבים בוחרים לעשות בחופשה גן קעקועים אמתיים, ומנצלים את הטרנד וגם מחירי קעקועים בעיר.

 

איפה תוכלו לעשות קעקועים באילת?

למעשה, מאחר ומדובר בטרנד כה פופולרי, ששולט בזירה התיירותית באילת כבר עשרות שנים על גבי עשרות שנים – רבים הם העסקים הקטנים והדוכנים הפזורים ברחבי העיר והטיילת באילת ומציעים קעקועי חינה וקעקועים אמתיים לכל המבקש. ולכן, כן כדאי לקרוא מראש המלצות ולשמוע ביקורות באינטרנט ומחברים שהתנסו בעניין, כדי לוודא שאתם מבצעים את הקעקוע אצל המקום האיכותי והמומלץ ביותר.

 

האם יש סכנה בקעקועים באילת?

כל עוד הלקוח המבצע את הקעקוע איננו אלרגי לחומרים, וכל עוד החומר עצמו, כלומר הדיו, החינה וכלי העבודה של המקעקעים הינם איכותיים ונקיים, לא אמורה להיות בעיה או סכנה כלל בביצוע הקעקוע. כמו בכל דבר ועניין, כן היו מקרים בהם החינה או הדיו, לא היו נקיים ואיכותיים מספיק כך שלאחר מכן פיתח הקעקוע זיהום והתקלף, וכן ישנם אנשים שאלרגיים לחינה או לדיו ולא מגיבים אליהם טוב – אך מדובר במקרים נדירים ואם תעשו את הקעקוע במקום מומלץ ומוסמך, תוכלו ליהנות מקעקוע איכותי ומשמח.

 

האם צריך לקבוע תור מראש עבור ביצוע קעקועים באילת?

עבור קעקועי חינה, אין צורך כלל לקבוע תור מראשו להזמין מקום, שכן מדובר בהליך פשוט למדי שאורך כמה דקות בלבד, ולא נדרשות לו הכנות רבות שמצריכות יידוע על הגעתכם מראש. לכל היותר, תצטרכו לחכות מעט כשתגיעו לדוכן, אך לרוב תמצאו מקום פנוי בקלות. לעומת זאת עבור קעקועים אמתיים מדיו, כן כדאי למצוא מקום מוסמך מראש ולהזמין מקום, שכן שם תוכלו לעיתים להיתקל ביומן מלא ולקוחות רבים שתפסו את מקומם מבעוד מועד, ולכן מומלץ לחסוך את אי הנעימות והאכזבה על ידי הזמנת מקום מראש במקום מוסדר, שקראתם עליו גם המלצות טובות.

חריטה על העור

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »