חיפוש

הכירו את הקניונים עם האטרקציות הכי שוות בדובאי

בילוי בעיר דובאי אינו שלם בלי חוויית שופינג ראויה לשמה. ואכן, לצד בריכות פנורמיות, רצועות חוף מטורפות ומגדלי ענק, דובאי התברכה גם בקניונים מרשימים עם כל החנויות שניתן להעלות על הדעת. בכתבה הבאה נציג לכם את הקניונים עם האטרקציות הכי שוות בדובאי.

 

להחליק על הקרח, להתפעל מהאקווריום

כשחושבים על קניונים בדובאי ועל אטרקציות שוות אין ספק שהמקום הראשון שקופץ לראש הוא קניון דובאי. מדובר במרכז מסחרי ענק (למעשה, זהו הקניון הגדול בעולם מבחינת שטחי מסחר) בלב דובאי אשר מציע אינספור חנויות של המותגים המובילים בדובאי ובעולם כולו. לצד החנויות בקניון פועל גם אקווריום עצום ממדים עם לא פחות מ-140 זנים שונים של חיות ימיות.

נוסף על כך תוכלו למצוא במתחם את מפל דובאי המרשים המתנשא לגובה 24 מטר וגם מסלול החלקה על קרח איכותי ומקצועי, על אף האקלים המדברי השורר בחוץ. לרוב הדברים אין צורך בכרטיסים, אך גם אם צריך, חיפוש פשוט בגוגל ינחית אתכם על אתר אטרקציות בדובאי שדרכו תוכל להזמין כרטיסים.

 

חוזרים למצרים

הקניונים בדובאי מרשימים לא רק בזכות ההיצע האדיר שלהם והאטרקציות הייחודיות הממוקמות בתוכם, אלא גם בשל העיצוב הגרנדיוזי והמפואר שלוקח השראה מלא מעט תרבויות ומקומות מפתיעים למדי.

קניון וופי שהושק לראשונה בשנת 1999 הוא הומאז' מרהיב למצרים העתיקה, עם פיסול בסגנון מצרי, תקרות זכוכית בוהקות, מעקות מסוגננים ועוד. בנוסף, בקומות שמתחת לפני הקרקע הקניון מפעיל את הסוק הערבי, תערוכה עוצרת נשימה שבמרכזה ציורים של קליאופטרה. אם זה לא מספיק, בקניון תמצאו גם בריכה עם נחל ומיני גולף זוהר בחושך.

 

שלג במדבר

קניון האמירוית הוא אמנם "רק" הקניון השני בגודלו בדובאי אבל אין ספק שגם הוא מציע הרפתקה סוחפת חושים לתייר שבא מרחוק, כמו גם לתושבים המקומיים של העיר. ע0 630 חנויות שונות, מהן 80 חנויות יוקרה ו-100 בתי קפה או מסעדות, כל אחד יכול למצוא את מבוקשו בקניון זה. מלבד השופינג, גולת הכותרת של קניון האמירויות הוא מתחם הסקי המקורה שפועל בתוכו, אשר מתנאה בתואר האתר הראשון מסוגו במזרח התיכון. נוסף על פארק שלג מהוקצע תוכלו למצוא בקניון גם אולמות תיאטרון וקולנוע, כך שתוכלו להעשיר את החוויה התרבותית שלכם.

 

בואו לגלות את ארצות המזרח

חלק מהקסם הרב שיש לדובאי הוא הווירטואוזיות בה העיצוב של העיר מושפע מתרבויות עתיקות, אך משלב אותם בתוך שיא המודרניות. את השילוב הייחודי הזה ניתן למצוא בשפע של פינות חמד בדובאי ובהן גם בקניון איבן בטוטה הממוקם בדרך שייח זייד. מדובר בקניון מודרני עם פארק טרמפולינות נהדר, באולינג ו-270 חנויות של המותגים המפורסמים בעולם. יחד עם זאת, הקניון שומר על סטייל ייחודי בהשראת חצרות העולם העתיק, עם ציורי יד, שטיחים פרסיים ועוד.

אתר אטרקציות בדובאי

 

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »