חיפוש

הכירו את הדגמים השונים של אייפון 14

חברת אפל היא יצרנית המכשירים הסלולריים הטובה והמפורסמת ביותר בעולם. החברה היא אחת מחברות ההייטק הגדולות והמובילות בעולם, אך היא ידועה בעיקר בזכות סדרת המכשירים הסלולריים האייקוניים שלה – האייפונים. האייפון הוא מכשיר סלולרי ברמה הכי גבוהה שיש, הן מבחינת הביצועים, הן מבחינת האיכות, ואפילו מבחינת העיצוב והנראות.

מדובר על מכשיר שיכול להחזיק מעמד כמה שנים טובות בלי בעיה, הוא מתממשק באופן מלא עם מוצרים אחרים של אפל כמו איירפודס ומחשבי מקבוק, וכמובן מצויד במצלמה עוצמתית שמפיקה תמונות מעולות.

 

דגמי אייפון 14

אם בעבר לכל אייפון היה מספר משלו וידענו מה יהיה הדגם הבא, בשנים האחרונות חברת אפל קצת שינתה את דרך העבודה שלה. החברה מוציאה לא רק מכשיר אחד בכל פעם, אלא סדרה של כמה מכשירים במחירים שונים ועם דגשים שונים.

למשל בסדרה של אייפון 14, הדור ה- 16 של המכשירים הסלולריים של אפל, יש כל מיני דגמים, ואנו יצאנו לסקור אותם במיוחד בשבילכם. כדי שהסקירה לא תהיה מסורבלת מדי, צירפנו בכל פעם שני מכשירים שהמאפיינים והתכונות שלהם דומים מאוד.

אייפון 14

אייפון 14 ואייפון 14 פלוס

לשני המכשירים יש מעבד עם 6 ליבות, מעבד גרפי עם 5 ליבות, ומערכת על שבב של חברת אפל. הדגמים מגיעים ב- 3 נפחי זיכרון שונים: 126 ג'יגה בייט, 256 ג'יגה בייט, או 528 ג'יגה בייט, ו6 ג'יגה ראם. המכשירים עובדים על סוללת ליתיום במתח טעינה של 20 וואט, כאשר לאייפון 14 פלוס יש סוללה מעט יותר חזקה.

המסך של האייפון 14 פלוס מעט יותר גדול (6.7 אינץ' לעומת 6.1 אינץ'), הרזולוציה שלו מעט יותר איכותית, וצפיפות הפיקסלים של שני המסכים דומה מאוד. מבחינת מצלמות לשני המכשירים יש מצלמת סלפי באיכות של 12 מגה פיקסל, ו -2 מצלמות אחוריות באיכות של 12 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה של המכשירים היא 16 IOS.

אייפון 14

אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס

אחד החידושים המשמעותיים במכשירים הללו הוא 'האי הדינמי', עיצוב חדש למגרעת המסך. חידוש משמעותי נוסף הוא שאלו מכשירים שאין בהם מקום לכרטיס סים, והם מופעלים עם סים אלקטרוני. המכשירים רצים בעזרת מעבד של 6 ליבות, מערכת על שבב תוצרת אפל, ונפח זיכרון ראם של 6 ג'יגה.

נפח האחסון הפנימי של המכשירים יכול להיות 128 ג'יגה בייט, 256 ג'יגה בייט, 512 ג'יגה בייט, או 1 טרה. גדלי המסך זהים לדגמי האייפון 14 והאייפון 14 פלוס, צפיפות הפיקסלים של שני המסכים היא 460 PPI. המהפכה הגדולה היא במצלמות, כאשר החיישן הראשי של המצלמה האחורית הוא באיכות של 48 מגה פיקסל, מה שמאפשר איכות וחדות מדהימות.

 

סיכום

אין ספק שמכשירי אייפון הם המכשירים הסלולריים הטובים ביותר בשוק, וסדרת אייפון 14 היא הדובדבן שבקצפת.

אייפון 14

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »