חיפוש

הכירו את חברת השמלות שמשגעת את עולם האופנה

רובנו אוהבות שמלות, הרי מה יותר נוח מללבוש פריט אחד, בלי צורך להתאים? פשוט לזרוק על עצמך משהו ולהיראות הכי טוב שאפשר. מה הגזרות החמות שהולכות להיות בסתיו והחורף הקרובים ומי חברת השמלות שמשגעת את עולם האופנה? הכל בכתבה שלפניכן.

 

שמלות, פשוט לכל אירוע

לא סתם שמלות הפכו לפריט לבוש נחשק בקרב נשים. קודם כל, מדובר על פריט שגורם לנו להרגיש נשיות במיוחד, אפשר לבחור ממגוון סגנונות מהממים וצבעים יפים. יש שמלות צמודות, שמלות רחבות, שמלות מיני או מקסי, ושלא נתחיל אפילו לדבר על הבדים. יצאנו לצילומי הפקות אופנה עם מותגי השמלות המובילים בשוק, וזה מה שלמדנו:

בדים של שמלות יומיומיות שונה במהותו מהבדים של בגדי הערב. לרוב הבדים היומיומיים לשמלות יכללו בדים "פשוטים" ומאווררים, כמו לדוגמא 100% כותנה, הרכבי בד המכילים פשתן ועוד.

הגזרות יהיו שונות בין אירוע לבין היומיום, בגדי היומיום לרוב לא יהיו בגזרות מתוחכמות מדי והעיקר יהיה נוחות. כך לדוגמא שמלות ערב יכולות להיות עם מחשופים עמוקים יותר, כתפיות דקיקות או סטרפלס, אורך משתנה והעיקר יהיה המראה והיוקרה ולא בהכרח הנוחות.

 

מה הטרנדים החמים לסתיו והחורף הקרובים?

חברת השמלות שמשגעת את העולם לדוגמא: מותג השמלות מונבל המותג שעושה לנו סדר בכל מה שאת חייבת להכיר, לעונה הקרובה:

 

המיני המכופתרת

אפשר לראות אותה לאחרונה בכל פינה, שמלת המיני המכופתרת חוזרת אלינו וכובשת את ליבנו, חלק עליון מחוייט ומוקפד ואילו חלק תחתון משוחרר וקליל, שמלת המיני המכופתרת, היא בדיוק מה שאת צריכה ליומיום, כשבא לך להרגיש מצד אחד רצינית ומצד שני טרנדית.

 

המיני הצמודה עם סניקרס או קומבט

טרנד שנמשך כבר כמה עונות וממשיך גם השנה, שמלת המיני בייסיק הצמודה, בשילוב של סניקרס עם סוליה מוגבהת, או לחלופין מגפי קומבט גסות. יש משהו בשילוב הזה, שמצד אחד מחמיא לגזרת הגוף ומצד שני מתאזן לצד נעל יותר "אגרסיבית" שפשוט עובד מושלם. הנעליים הגסות מעניקות עדינות ורוך למראה השמלה הצמודה.

 

הגלביות והשמלות האווריריות

הסתיו הישראלי הוא ההזדמנות המושלמת לשלב את שמלות הגלביה עם השרוול הארוך, או שמלות דומות בגזרה לוס עם שרוולים משוחררים ורחבים. בשילוב נעלי עקב סנדל, או נעלי סניקרס אפשר לרכיב את הלוק המושלם גם לארוחת ערב קלילה וגם לבראנץ' של שבת.

 

שמלת בלייזר

לצד החליפות המחוייטות שכבשו את מסלולי האופנה בשנים האחרונות, אי אפשר להתעלם מטרנד שמלת הבלייזר שממשיך את הקו. שמלות בלייזר הן הכל מהכל. גם משדרות יוקרה ורצינות, גם מחמיאות וסקסיות בגזרתן וגם טרנד לוהטשכל פשניסטה תהנה ממנו.

 

לסיכום

הפקות האופנה האחרונות של המותגים הגדולים, מסמנות לנו על הבאות. ציינו 4 טרנדים חמים של שמלות בסגנונות שונים, ואת כל מה שחשוב לדעת לפני בחירת שמלת הערב המושלמת בשבילך.

דוגמנית

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »