חיפוש

הכירו את מכללת השף!

לא סתם תוכניות כמו 'מאסטר שף', 'משחקי השף' ו-'בואו לאכול איתי' זוכות לרייטינג גבוה ובסיס מעריצים נאמן. לא מעט ישראלים וישראלית מרגישים חיבור לעולם הקולינרי. אתם גם אתם מרגישים את החיבור הזה – כדאי שתכירו את מכללת השף.

 

הכירו את מכללת השף

תעודת בוגר של מכללת השף פותחת לכם דלתות בעולם הקולינריה הבינלאומי בכלל, ובעולם הקולינריה הישראלי בפרט. במכללה מתקיימות מספר תוכניות הלימודים, אשר נועדו להקנות לטבחים כלים ומיומנויות בסיסיות וחדשניות. הלימודים במכללה נעשים תוך התנסות מעשית בטכניקות בישול וקונדיטוריה מתקדמות וחשובות מאוד.

במכללה מספר מטבחים מקצועיים, אשר מאובזרים במיטב הציוד ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם הקולינריה. הסטודנטים, כלומר הטבחים, במכללה – מדווחים על יחס אכפתי וליווי אישי מטעם צוות המכללה לאורך כל שלבי הלימודים. בסיום כל קורס מקבלים הסטודנטים תעודת גמר, המקושרת להתאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל.

מכללת השף

הערך המוסף של לימודים במכללת השף

על שכר הלימוד שתשלמו במכללת השף תקבלו ערך מוסף רב. למשל, כל תלמיד במכללה מקבל ערכת שף מקצועית, תיק עם כל הספרות המקצועית הרלוונטית, ז’קט וסינר ועוד. בנוסף, למכללה סניפים בכל הארץ, כך שלא תצטרכו לנסוע המון בשביל ללמוד. עוד ערך מוסף של לימודים במכללת הוא שירותי היעוץ וההשמה שהמכללה מספקת למי מבוגרי הקורסים שלה שרוצים זאת.

 

מה אפשר ללמוד במכללת השף

הקורסים במכללת השף משלבים לימודים עיוניים לגבי הכימיה של האוכל, ההיסטוריה של עולם הקולינריה ועוד. כמובן שבכל קורס ישנו דגש על לימודים מעשיים, תרגול של טכניקות ושימוש בטכנולוגיה – תוך ליווי צמוד של שפים, שפיות, קונדיטורים וקונדיטוריות מנוסים ומנוסות.

במכללת השף תוכלו ללמוד מגוון של קורסים – החל מקורס טבחות בסיסי – בו תוכלו ללמוד על עולם המסעדנות, ארוחות בוקר, בישולי עמים ועוד – ועד קורס חיתוך פירות מקצועי. במכללה מתקיימים גם קורסים להיכרות ועבודה עם בשר, קורס אפיה, קורס אה לה קארט (À la carte) ועוד.

מכללת השף

למי מתאים ללמוד במכללת השף

רבים מאלו שקיבלו תעודות גמר במכללה – מצאו עבודה בבתי מלון, מסעדות וחברות קייטרינג. בוגרים רבים של המכללה לקחו את הידע שהם צברו על עולם המסעדנות ועל פיתוח עסקי -ופתחו מסעדות וחברות קייטרינג עצמאיות. יחד עם זאת, בקורסים תוכלו למצוא גם בשלנים חובבים.

לכן ניתן לקבוע שלימודים במכללת השף מתאימים כמעט לכולם. אם אתם אוהבים את עולם הבישול, רוצים להתמקצע בו וללמוד טכניקות חדשות – תוכלו למצוא במכללה קורסים שיתאימו לכם. גם אם אתם מחפשים מקום בו תהפכו את התחביב למקצוע – יש למכללת השף מה להציע לכם.

 

סיכום

לסיכום, מכללת השף היא המכללה המובילה בישראל ללימודי קולינריה. במכללת השף תוכלו למצוא מגוון רחב של קורסים – החל מאפייה ועד חיתוך ועיצוב פירות. ללימודים במכללה ערך מוסף גבוה, והלימודים במכללה מתאימים לכל מי שרוצה למצוא את מקומו במטבח.

מכללת השף

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »