חיפוש

הגודל לא קובע: הכל על עיצוב דירות קטנות

עיצוב פנים הוא תמיד מלאכה מורכבת, אולם כאשר אנחנו מחזיקים בדירה קטנה האתגר הזה הופך להיות גדול עוד יותר. עם זאת, העובדה שיש לכם דירה קטנה לא בהכרח אומרת שלא תצליחו להגשים את החלומות שלכם בבית, ואם רק תקבלו את הסיוע הנכון בהחלט תוכלו להנות מדירה נפלאה. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שצריך לדעת על עיצוב דירה קטנה.

 

בחירת אשת מקצוע

בעיצוב של דירה קטנה יש כמה נקודות שכדאי לתת עליהן את הדעת. כאן נספר לכם עליהן ונעזור לכם להגיע לדירה מעוצבת היטב. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא למצוא מעצבת פנים מומחית בדירות קטנות. עיצוב של דירה תמיד דורש ליווי מקצועי, אולם כאשר מדברים על דירה קטנה זה הופך להיות הרבה יותר מורכב.

מעצבת מקצועית תוכל להסביר לכם מה הדברים שאתם יכולים להפיק מהדירה שלכם, והניסיון שלה יעזור לכם לקבל רעיונות שלכם בתור מי שלא מחזיקים בידע המקצועי המתאים, לא בטוח שיש.

עיצוב דירות קטנות

מה הדברים שחשובים לנו

לאחר שתפגשו את המעצבת, עליכם להסביר לה מה הדברים שהכי חשובים לכם בדירה. בתור מי שמחזיקים בדירה קטנה אתם וודאי מבינים שלא כל דבר תוכלו להגשים בדירה הזו, ולכן כבר בהתחלה כדאי להבין מה הדברים שבאמת פחות חשובים לכם. מנגד, הדגישו בפני המעצבת על אלו דברים לא הייתם רוצים להתפשר, ומבחינתכם אלו הדברים שהייתם רוצים שהיא תיתן עליהם דגש.

 

רף תקציבי

בכל עיצוב של דירה, מומלץ לקבוע מראש רף תקציבי שאותו לא עוברים. הרף הזה יכול להיות כמובן טווח גמיש, אולם נסו להיות יציבים ולא לעבור אותו. החשיבות של הרף הזה היא לא רק כדי לחסוך לכם כסף אלא גם כדי לעזור לכם לבחור את הציוד לדירה בצורה ממוקדת יותר. המבחר שקיים היום בשוק הוא אדיר, ובלי רף כזה אתם פשוט תמצאו את עצמכם אובדי עצות מול כל ההיצע הזה.

עיצוב דירות קטנות

עיצוב פונקציונלי

בעיצוב של דירה קטנה אחד הדברים הכי חשובים הוא לא לעצב את הדירה בצורה עמוסה מידי. הדירה שלכם צריכה להיות מרווחת, ואסור שפריטי העיצוב יעניקו לה מראה צפוף. נסו לעצב אותה עם פריטים שבכל מקרה צריכים להיות בה, וכך לא תגיעו למצב שבו יש לכם פריטים שאתם צריכים בכל מקרה ובנוסף להם פריטים שנועדו רק עבור עיצוב.

 

לסיכום

בעיצוב של דירה קטנה אנחנו צריכים להקפיד על כמה דברים. אחרי שבחרנו אשת מקצוע טובה שיודעת איך לעצב דירות מהסוג הזה, עלינו להבין מה הדברים שהכי חשובים לנו, ועל אלו נקודות אנחנו יכולים להתפשר. בנוסף, כדאי לקבוע רף תקציבי שאותו לא נעבור כדי שנוכל למקד טוב יותר את הבחירות שלנו. בחירת הציוד צריכה להיעשות מתוך ניסיון לעיצוב פונקציונלי כמה שיותר.

עיצוב דירות קטנות

אולי תאהבו גם את

אבן אוניקס
אבן אוניקס

אין הרבה אבנים מלכותיות ואציליות כמו אבן האוניקס. האבן השחורה והבוהקת משמשת לעיצוב יוקרתי ומלכותי עוד מימי קדם, וכיום נפוצה במיוחד עבור משטחי עבודה ומטבחים

קראו עוד »