חיפוש

אילו הכנות עלי לעשות לפני ביצוע ניסור בטון

בטון הוא שילוב של חומרים שונים, שיוצרים ביחד תערובת בנייה חזקה במיוחד. משתמשים בבטון בסוגי בנייה שעליהם להיות חזקים במיוחד. לכן, קדיחה וניסור של בטון הן משימות לא פשוטות וצריך לעשות אותם כראוי. הכנו מדריך קצר על קדיחת בטון בבית לרבות מענה לשאלה מתי צריך להזמין איש מקצוע שיבצע את המשימה. 

 

ניסור בביטון בצורה עצמאית – על מה להקפיד?

במקרים פשוטים של ניסור בטון, אפשר לנסות לנסר את הבטון בצורה עצמאית, בתנאי שיש לכם את הכלים המתאימים וננקטים כל אמצעי הזהירות הנדרשים לפני התחלת העבודה. חשוב לשים לב שהכלי שאיתו תבצעו את הניסור מתאים לטיפול בבטון. כמו כן חשוב ללבוש בגדי עבודה מתאימים. לפני תחילת הניסור, יש לסמן את החלק שתרצו לנסר בצורה מדויקת וברורה. במהלך העבודה יש לשים לב לחום של כלי העבודה ושל המשטח הנחתך. במידה והחום של אחד מהם גבוה במיוחד, יש להפסיק את העבודה עד להתקררות מוחלטת.

 

מתי צריך להזמין ניסור מקצועי בבטון?

במקרים בהם עולה צורך בניסור בטון מסובך יותר, כמו למשל כאשר דרוש דיוק רב או במקרה של הסרת בטון מרובה ועבה – כדאי להזמין אנשי מקצוע שיטפלו בנושא.

הסיבה לכך היא שחלק מהעבודות של ניסור בבטון, כמו לדוגמא פתיחת פיר למעלית, הן מסובכות מאוד, וחלקן עלולות להיות מסוכנות למי שאין לו את הכלים המתאימים ואת הידע הדרוש. חשוב לבחור את איש המקצוע שתזמינו בצורה נכונה, בכדי לא לשלם תעריף גבוה מדי, ושהעבודה שאותו בעל מקצוע יעשה תהיה ברמה הגבוהה ביותר.

 

איך להכין את האזור של הניסור לפני הגעת המנסר?

לפני ניסור בבטון מומלץ לפנות את כל החפצים העדינים או כאלה שיכולים להיפגע או להתלכלך מהניסור. חשוב לפנות את החפצים מכל האזור שסמוך לניסור, מכיוון שבניסור מסוג זה עלולים להתפזר חלקיקי בטון שיתפזרו באזור, ועלולים לגרום לנזק לחפצים מסוימים. כמו כן, חשוב לבדוק שאין באזור הניסור כבלי חשמל או צינורות ביוב או מים.

 

מחירים של ניסור בבטון על ידי אנשי מקצוע

מחירו של ניסור מטר בטון רגיל במיקום נוח לגישה הוא 150-200 שקלים. במקרים של ניסורים מסובכים יותר, כמו ניסור של תקרה או רצפה, המחיר למטר יעלה בצורה משמעותית. הפינוי של הבטון המנוסר הוא שירות נוסף שעלותו נפרדת. בנוסף לכך, במקרים של צורך לנסר בטון מזוין או בטון עבה במיוחד, המחיר למטר בטון יעלה.

 

הכנות לפני ביצוע ניסור בבטון – סיכום

ניסור בבטון הוא פעולה מסובכת, מכיוון שבטון הוא חומר חזק ועמיד מאוד. במקרים של צורך בניסור פשוט וקטן, אפשר לנסות לעשות אותו באופן עצמאי ובצורה זהירה ככל האפשר. במקרים שבהם הניסור הוא מסובך יותר, יש להזמין איש מקצוע. העלות של ניסור מטר בטון רגיל נעה בין 150 ל-200 שקלים.

ניסור בבטון מומלץ

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »