חיפוש

המפרצים כבר הפכו לנמל? 2 אופציות להשתלת שיער

אם בעקבות סיבות גנטיות, מצבים נפשיים או בגלל גיל מתקדם, למרבה הצער רוב הגברים נוטים לסבול מהתופעה המטרידה והעגומה אשר גורמת לשינויים מרחיקי לכת במראיהם החיצוני – התקרחות. תופעת הנשירה המובילה בהמשך הדרך להקרחות עלולה לפגוע בשלב זה או אחר בביטחון העצמי. מהסיבה הזו, רבים בוחרים באפשרות של השתלת שיער. אם גם אתם מתלבטים, הכתבה הבאה נועדה במיוחד עבורכם.

 

השתלת שיער

מה זו למעשה השתלת שיער? מדובר בפתרון לאיזורים בהם לא גדל יותר שיער בקרקפת – החל מדילול שיער באיזורים מסויימים או נסיגת מפרצים ועד התקרחות מוחלטת. בהשוואה לטיפולים אסתטיים שבוצעו בעבר והיו כושלים, הובילו לתוצאות לא טבעיות וכללו תופעות לוואי וכאבים, השתלות שיער היום מהוות פריצת דרך בתחום הרפואה הלא פולשנית.

השתלת שיער היא למעשה הפתרון היחיד היום להתקרחות, אשר מאפשר להשיג תוצאה טבעית שתישמר לתמיד. מהסיבה הזו, קיימת עלייה חדה ומשמעותית בביקוש להשתלות שיער, שמובילה גם לגדילה ניכרת בכמות המדינות שמציעות את הטיפול החדשני הזה.

 

תהליך השתלת שיער

על מנת להבין באופן טוב יותר את תהליך השתלת השיער, יש להסביר תחילה מה הוביל לאובדן השיער – לצד גורמים רבים מגוונים כמו גנטיקה, אורח חיים או מצב נפשי, סיבה מובהקת שמובילה להתקרחות גברית היא קיומו של האנגרוגן DHT אשר מוביל לתקיפה אוטואימונית של זקיקי שיער.

רוב שיער הגוף שלנו נשאר אדיש לתקיפה האוטואימונית הזו, אולם באיזורים בהן קיים שיער חלש יותר כמו קו השיער הקדמי והגוף נוכחות האנדרוגן DHT תוביל ככל הנראה לדילול והיחלשות השיערות, ולנשירת שיער עד התקרחות של ממש.

 

כיצד מתבצעת השתלת השיער?

באמצעות הוצאתם מצידו האחורי של הראש, מושתלים זקיקי שיער בריאים על ידי ביצוע פרוצדורה רפואית קלה ופשוטה, אשר נערכת על ידי הרדמה מקומית. השיער אשר מוצא נמצא באיזור בו אין בעיית התקרחות.

לאחר הוצאת השיער מחלקו של הראש משתילים את השיערות בנפרד במקומות בהם יש צורך להצמיח מחדש זקיקי שיער. באופן הזה מתקבלת תוצאה של מראה שיער אחיד וטבעי בכל הראש של המטופל.זקיקי השיערות שהושתלו ממשיכות לצמוח בגדילה תקינה וטבעית לחלוטין.

 

אופציות להשתלת שיער

השתלת שיער FUE

השיטה החדשנית Follicular Unit Extraction או בקיצור FUE מבוצעת ללא כאבים בשונה משיטות עבר במהלכן הושתלו קבוצה שלמה של זקיקים והובילו לא רק לסבל נוראי בקרב המטופלים אלא גם הובילו לצלקות בולטות ולא אסתטיות.

 

השתלת שיער FUE ו-DHI

בשנים האחרונות שיטת ה-FUE שודרגה על ידי הוספת שיטת DHI אשר משנה את מראה התוצאה הסופית למראה שיער מלא הרבה יותר. נכון להיום, שיטת FUE + DHI נחשבות להיות השיטה הטובה ביותר בתחום הרפואה הכירוגית להשתלת שיער, אשר מעניקה את המראה האסתטי, הטבעי והמלא ביותר.

 

לסיכום, חשוב לציין

אף על פי שהחלופה הזו נשמעת כמעט אופטימלית, יש להדגיש שהשתלות השיער כרוכות בתהליך ארוך מאד וחודרני באופן משמעותי שאינו מספק תוצאה מיידית – אין אפקט של "וואו" מהשבועות ואף החודשים הראשונים. לעומת זאת, כשנחזור לראות שיער מלא ושופע אחרי ביצוע הפעולה, נהיה מאד מסופקים.

גבר ללא שיער

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »