חיפוש

הסוף של המיקרובליידינג? השתלת שיער בגבות, הטרנד החדש במילוי הגבות

קעקוע (מיקרובליידינג) או טבעי (השתלה)? היום זאת השאלה בתחום טיפוח הגבות. השתלת גבות קיימת כבר יותר מעשור אולם בשנים האחרונות בעקבות שטף השתלות השיער החלו גם הגבות לקבל דחיפה ופרסום ששם אותם בפרונט. למעשה, השתלת גבות מתחרה עם שיטת המיקרובליידינג (קעקוע) על הזכות להיות מלכת הגבות ולא רק לנשים שכן השתלת גבות נותנת מענה לגברים שסובלים אף הם מבעיות בגבות ואינם מעוניינים בצביעת גבות.

 

אז מה הן היתרונות של השתלת השיער על פני המיקרובליידינג?

טבעי מול מלאכותי

השתלת גבות היא הליך שבו לוקחים זקיקי שיער מהעורף ומשתילים באזור הגבות, בדומה לתהליך השתלת שיער. בסיומו של ההליך, לאחר נשירת השערות שהושתלו, צומחות שערות חדשות טבעיות של האדם עצמו. כמובן שאחת לתקופה יש  לסדר את הצמיחה של הגבות אצל קוסמטיקאית או לעשות זאת בעצמכן. הרווח העיקרי הוא מראה הרבה יותר טבעי. במיקרובליידינג נעשה ניסיון לדמות לגבות מראה טבעי אך גם הקוסמטיקאיות המוכשרות ביותר לא יכולות להסתיר את העובדה שבסופו של דבר מדובר בהשתלת פיגמנטים של צבע במקום שערות.

 

חזרה על הטיפול

לעומת המיקרובליידינג שהצבע בגבה דוהה לאחר כמה חודשים עד שנה (במקרים חריגים נשאר יותר משנה) ואז יש לחזור על הטיפול שוב, בהשתלת שיער בגבות מדובר בהליך חד פעמי. לכן גם אם העלות לטיפול ההשתלה גבוהה יותר הרי שלאורך זמן הוא משתלם יותר גם כספית וגם מבחינת השקעת זמן אל מול טיפול חוזר במיקרובליידינג.

 

ידע וניסיון

השנים האחרונות הקפיצו בצורה משמעותית את רמת הידע בתחום השתלות השיער בכלל ובפרט את הטכניקה ושיטות הביצוע של השתלת הגבות. בכך היא הפכה לפחות כואבת, יותר מותאמת, יותר מדויקת ובסופו של דבר למוצלחת יותר במתן המראה הטבעי. ניתן לראות היום יותר ויותר נשים וגברים שעשו את הטיפול וניתן לקרוא ולמצוא חוות דעת אמיתיות בנושא שיעזרו לכל מי שמעוניינת בהליך לקבל החלטה נכונה עבורה או עבורו.

 

שוויון בין המינים

עד כה גברים נמנעו משיטת המיקרובליידינג, נראה שלצייר על הפנים, במילים אחרות, לשים איפור על הפנים פחות מדבר אליהם. אולם כעת עולם סידור הגבות נפתח גם בפני גברים שסבלו ממחלה שפגעה בגבות או מתאונה או כל סיבה אחרת. הקהל החדש שמצטרף תורם אף הוא לפריחה של ענף השתלת הגבות והצפי הוא לצמיחה משמעותית בהיקף, במקומות שמבצעים ובהמשך גם לירידה במחיר עקב התחרות.

 

לסיום

הגעתן (גם גברים) להחלטה לעשות משהו עם הגבות ושהמצב לא יכול להימשך כך. יש לכן ולכם כיום אפשרות להליך  השתלת גבות בטוח, שכבר צבר ניסיון רב ומעל הכל מאפשר מראה טבעי שמחזיר את הבטחון העצמי ומעלים את החשש למבטים מוזרים שנזרקים לעבר גבות צבועות. בהצלחה.

העין

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »