חיפוש

הסרת נימים ברגליים

נימים ברגליים הינה תופעה טבעית שפוגעת במראה של עור הרגליים. מי שסובלים ממנה, תרים לא פעם אחר טיפולים מתקדמים שיאפשרו להם לבצע הסרה של הנימים הבולטים. יצאנו לבדוק מהן האפשרויות המתקדמות ביותר שמוצעות היום, כדי להציג בפניכם את כל המידע שיאפשר לכם לבחור בהליך הנכון. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם כל הפרטים הדרושים לכם.

 

נימים ברגליים – ההגדרה

עליכם להכיר בתופעה מקרוב, רגע לפני שנצלול להסרה של הנימים ברגליים. שכן, כך יתאפשר לכם להיות בטוחים שמדובר בתרחיש שממנו אתם סובלים. נסביר תחילה שנימים הם כלי דם זעירים ויש להם תפקיד חשוב – להעביר את הדם בין העורקים לוורידים.

הם ממוקמים בשכבת העור העליונה של הגוף, כך שניתן לראות אותם לאחר ביצוע פעולות שהעמיסו על הרגל או חיממו אותה יתר על המידה. תופעה זו אינה מסוכנת מבחינה בריאותית, אך היא פוגעת מבחינה אסתטית. שכן, הנימים מופיעים ביום בהיר אחד על גבי העור בצורה של "רשת" והם לא מוסיפים חן למראה הרגליםי.

נימים ברגליים – ההגדרה

איך מבצעים הסרה של הנימים?

קראנו מאמרים רבים בנושא שגילו לנו שיש כל מיני דרכים שמאפשרות לבצע הליך של הסרת נימים ברגליים. בחרנו שלא לרכז כאן את כל הדרכים הללו, מכיוון שחלקן התגלו כלא יעילות. החלטנו להציג בפניכם במדריך זה שיטה אחת שנחשבת לטובה ביותר בתחום ושמה –  IPL. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לחדש את העור תוך שימוש במכשיר ייעודי. מי מכם שיפנו למכון מומלץ, יוכלו לבצע את ההליך ב – 2 פגישות לכל היותר.

איך מבצעים הסרה של הנימים

איך זה עובד?

המכשיר המתקדם שמבצע את הסרת הנימים נקרא "לומקה" והוא מפעיל אנרגיית אור שנקלטת בעור. קרן האור צורבת את הפיגמנט (הנימים) ומעלימה אותו בן רגע. כך שהוא מתפרק בתוך הגוף ומסולק ממנו בסופו של דבר. כאמור, טכנולוגיה זו מביאה לתוצאות יעילות ביותר (בהשוואה לטכניקות שונות שנכללות תחת קטגוריית ה – IPL) והיא מאושרת על ידי משרד הבריאות ומכון התקנים האירופאי והאמריקאי.

 

איך בוחרים במכון מומלץ להסרת נימים?

בשלב זה אתם יודעים שהליך הסרת הנימים יכול להתבצע בקלות תוך שימוש במכשיר מתקדם. זה הזמן ליידע אתכם אודות הדרך המומלצת שתאפשר לכם להגיע למכון מומלץ שיבצע את ההליך באופן המקצועי ביותר. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור ברחבי הרשת ולקרוא ביקורות שנכתבו על ידי גולשים וגולשות שביצעו את ההליך בעבר. כך תוכלו לגלות מהם המכונים שנחשבים ללא אמינים (כאלה שלא הובילו לתוצאות) ואיזה מכון נחשב לשם דבר בתחום.

 

מילים אחרונות לסיום

הסרת נימים ברגליים הינה הליך פשוט שמתבצע תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. מי שמתכננים לבצע את ההליך, צריכים לערוך חיפוש ברשת, כדי שיתאפשר להם להגיע למכון מוסמך שמחזיק במכשור וצוות מקצועי שמכיר בשלבי ההליך הרפואי מקרוב.

הסרת נימים ברגליים

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »