חיפוש

העיצוב במטבח מתחיל בשיש: איך בוחרים שיש למטבח?

למרות שהמושג: "שיש" התקבע כשם הנרדף למשטח עבודה במטבח, הרי שרוב משטחי העבודה הנמכרים היום כלל אינם עשויים שיש אמיתי. אולם חשוב לציין כי החלופות לשיש כחומרי גלם מעובדים עבור משטחי עבודה במטבח עושים את העבודה יופי לא פחות טוב מהשיש. קראו המלצות מדויקות לבחירת משטח עבודה או 'שיש' כפי שמקובל לכנותם – עבור מטבח נוח יותר עבורכם.

 

נראה כמו שיש, נובח כמו שיש אבל זה לא שיש

השיש המקורי הוא משאב הנחצב ממעמקי האדמה בתהליך המשלב לחץ, טמפרטורות גבוהות וכן שילוב מינרלים וחומרים נוספים. סלעי השיש נחתכים ללוחות חלקים מה שמוכר לנו כמשטח עבודה קלאסי. כיום, מרבית המשטחים כאמור, אינן עשוייים שיש טבעי ורובם מעובדים במפעלים באמצעות תהליכים שונים עד ליצירת משטחי עבודה שאינם נופלים באיכותם וביופים מהדבר האמיתי.

 

סוגי שיש למטבח

קיימים סוגי שיש רבים למטבח. נפרט:

  • שיש אבן קיסר.
  • משטחי פורצלן.
  • אינפיניטי פורצלן.
  • אטלס פורצלן.
  • אבן קיסר פורצלן.
  • משטחי נאוליט.
  • משטחי למינם.
  • משטחי דקטון.
  • שיש גרניט טבעי.
  •  משטחי סיליסטון.

 

איך לבחור שיש למטבח?

היצע משטחי העבודה השיש בשוק הוא ענק, טבעי שתאבדו ידיים ורגליים בדרך למציאת שיש למטבח. אנחנו כאן כדי לקד אתכם בבחירת השיש האולטימטיבי עבורכם.

 

התאימו את סוג השיש לצרכים הפרטיים שלכם

ישנם משטחים החסינים יותר לחום, לעומת משטחים הרגישים יותר ונדרשים לשימוש מתון. מעדיפים את משטח העבודה רק כחלק דקורטיבי במטבח ומזמינים בכלל אוכל בוולט? משתמשים בשיש כקרש החיתוך שלכם? לכל העדפה אישית תוכלו למצוא שיש מתאים מתוך ההיצע הגדול.

תוכלו להיעזר בבחירת שיש למטבחים במומחי שיש כדר המציעים שיש איטלקי למטבח של המותגים המובילים כולל לקיחת מידות, אחריות כפולה וכן שירותי הובלה והרכבה. בשלנים ומעוניינים במשטח שיחווה אתכם בישול מקצועי יותר? זה הזמן להזמין שיש איכותי במיוחד בעיצוב מרהיב שיתכתב עם אהבת הקולינריה שלכם.

 

עיצוב מטבח עם שיש מעוצב

המטבחים כיום הם לרוב חללים ביתיים חשופים ולכן יש עניין להשקיע בעיצובם כחלק ממגמת עיצוב כללית של הבית. תוכלו למצוא אופציות למשטחי עבודה במגוון צבעים כאשר האופנה היום מעודדת בחירה חלקה על הסקאלה של צבעי האפור, שחור ולבן לצד צבעים חמים שיותר כמו ב'ז וגווני החום. התאימו את השיש במטבבח לסגנון עיצוב המטבח באופן כללי. מומלצת בחירת צבע סולידי כדי לייצר חלל נוח ונעים יותר לעבודה.

 

התאמת השיש לאפשרויות העו"ש

סוגיית התקציב לעיתים מהווה פילטר עבור בחירת שיש מותאם תקציבית. ישנם חומרים יקרים מאוד שעלותם גבוהה ביותר. חפשו שיש המתאים לכם גם מבחינת המחיר אותו הקצבתם עבורו מראש.

 

בוחרים שיש שמתאים לכם בול

לא, בחירת שיש היא לא זמן להתפשר. שוק משטחי העבודה למטבח מציע לכם לבחור את השיש הטוב ביותר עבורכם מתוך היצע אדיר. בחירת השיש שלכם צריכה לשקף נוחות, סטייל ומחיר טוב ולתת לכם חווית בישול ואפייה מהנים לאורך זמן.

מִטְבָּח

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »