חיפוש

הפרטים הקטנים – כל האקססוריז שיאחדו את עיצוב הבית

אחידות בעיצוב היא פרמטר מהותי בעיצוב חללים. למרות שסגנונן הבוהו שיק די בועט בכללי האחידות ומגייס משם ומפה אקססוריז לעיצוב הלקוחים ממגוון תקופות וסגנונות, רוב סגנונות העיצוב נותנים כבוד לקו מנחה אחיד העובר בריהוט, באקססוריז ובריצוף הבית. 

מתכננים חללים בדירה חדשה? משפצים? הטיפים כאן יוכלו לפתוח לכם את הראש ולתת לכם רעיונות לשילוב אקססוריז קטנים המספרים יחד סיפור עיצובי שלם. מושלם.

 

מאמינים בפריטים הקטנים שעושים את ההבדל

עיצוב בית דומה לבניית תצרף או פאזל בעגה העממית. חלקי הפאזל כשהם בתפזורת, נראים חסרי משמעות, רק חיבור נכון של החלקים יביא ליצירת תמונה מושלמת. אזהרה: ניסיון לחבר חלקי פאזלים ממארזים שונים, נידון לכישלון או בחזרה אלינו: הקפידו על אחידות!

 

אקססוריז לבית בעיצוב וינטג'

אוהבים את ההשראה המנשבת בוילונות התחרה ובטפטים המעוטרים המאפיינים את דירות הוינטג'? אין סיבה שלא תוכלו לעשות זאת בעצמכם! לפריטים הקטנים כמו וילון פרוני עשיר או קומודה מחוטבת יש משמעות גבוהה מאוד בעיצוב החלל. סעו לשוק הפשפשים וחפשו שם טלפון חוגה ישן עם עדיפות לשריטות בקצוות (: , בחרו לכם מראה אליפטית עם תבליטים ועיטורים וכמובן, אל תשכחו לייצר קשת צבעים הרמונית בה כל פריט מתכתב עם שאר הפריטים לא רק מבחינת התקופה אלא גם ביחס לצבע.

 

אקססוריז לבית מודרני

העיצוב המודרני חרט על דגלו אנטגוניזם לעודף דקורציה ותמיכה בצורות גיאומטריות, קווים ישרים וסגנון עיצוב חלק ונקי. לבית בסגנון זה יש להתאים תמונות הכוללות משחק צבעים וצורות בסגנון אבסטרקטי, שילוב של כלים זוויתיים במרקם חלק ושימוש רב בצבעים מונוכרומטיים בדגש על אפור, שחור ולבן. ניתן להשלים את המראה הכללי עם מזוזה מעוצבת לכניסה לבית בעיצוב מודרני או בעיצוב נורדי שייתנו טאצ' מושלם לחלל.

 

אקססוריז לחלל בסגנון תעשייתי

מעצבים חלל עבודה? משרד להייטקיסטים? העיצוב התעשייתי חדר עמוק לחללי עבודה, משרדים ואף לבתים פרטיים בסטייל גבוה אם נותנים בהם גם טאצ' חמים. העיצוב התעשייתי משתמש בחשיפה של חומרים כמו בטון על מנת לייצר מראה גולמי כביכול לא גמור, ועם זאת לתת מראה שיקי מושלם. ניתן לשלב בחלל זה מנורות טרצו מעוצבות, צינורות חשופים ועציצים גדולים השוברים את המונוכרומטיות.

מזוזות מעוצבות

אקססוריז לחלל בעיצוב כפרי

אוהבים עץ? חמימות? חיבור לטבע? הסגנון הכפרי מאפשר לנו לחוש גם בעיר את המרקם הנינוח של הכפר וליהנות ממרקמים רכים של טקסטיל פרחוני ושימוש בהרבה עץ טבעי בחלל. נוכל להוסיף אקססוריז מתאימים מבלי להגזים בריבוי פריטים: סירים גדולים תלויים במטבח, סלסלת פירות ועשבי תיבול, כריות צבעוניות בסלון, שמיכות רכות וצמחייה.

 

מעצבים חללים תוך שמירה על אחידות

עצבו את החלל שלכם תוך שמירה על אחידות כדי לייצר הרמוניה עיצובית, שלמות וקונקט בין החללים בבית ובין הרהיטים ופריטי העיצוב בחלל.

ביתי מזוזה

אולי תאהבו גם את

אבן אוניקס
אבן אוניקס

אין הרבה אבנים מלכותיות ואציליות כמו אבן האוניקס. האבן השחורה והבוהקת משמשת לעיצוב יוקרתי ומלכותי עוד מימי קדם, וכיום נפוצה במיוחד עבור משטחי עבודה ומטבחים

קראו עוד »