חיפוש

הרפתקנים? הנה 10 פעילויות אקסטרים מומלצות

אוהבים את ההרגשה הזו בה הלב דופק בחוזקה, השיער סומר, אגלי זיעה זולגים במורד הגב והתרגשות גדולה מציפה אתכם? מזל טוב! אתם צמאים לארנלין והפתרון הטוב ביותר הוא פעילות אקסטרים. למרבה השמחה, בים, ביבשה ואפילו באוויר תוכלו למצוא את מבוקשכם וליהנות מרגעים בלתי נשכחים.

 

אוויר

אוהבים לערער על חוקי הטבע ולבחון את הגבולות האנושיים? אסור לכם לפספס את הפעילויות הבאות!

צניחה חופשית: אטרקציה מדהימה למי שאוהב את השילוב בין פחד גדול להנאה צרופה. בצניחה חופשית תיהנו מתצפית מרהיבה על קו החוף ותזכו להרגיש לכמה רגעים כאילו אתם עפים באמת.

טרקטורוני רחיפה: אם טרקטורוני שטח כבר לא מרגשים אתכם, טרקטורוני רחיפה הם השלב הבא עבורכם. רק אל תשכחו להחזיק חזק!

באנג'י: יש מקרים בהם צעד אחד עושה הבדל של שמים וארץ, תרתי משמע. אז אם אתם מוכנים להביט לתהום מגובה של עשרות מטרים – תקפצו על ההזדמנות.

 

יבשה

אוהבים ריגושים אך לא מוכנים לוותר על היציבות של הקרקע? אלה הפעילויות המושלמות עבורכם:

 

קארטינג: ללחוץ בעוצמה על דוושת הגז, לעקוף מימין ולהתנגש ברכבים אחרים, הם חלק קטנטן ממה שהופך את הנסיעה במסלול הקארטינג לחוויה עוצמתית שפשוט אסור להחמיץ.

סקימולטור: מי מאיתנו לא חולם על חופשת סקי מסעירה? וובכן, עד שתכבשו פסגות מושלגות ברחבי העולם, תוכלו ליהנות ממסלולי שלג מלאכותיים אך מרגשים, אפילו בשיא הקיץ.

קיר טיפוס: יש מי שאוהבים לקפוץ מגבהים ומי שאוהבים לטפס אליהם… רק אל תשכחו לתכנן את הצעד הבא בקפידה, אחרת תמצאו את עצמכם תלויים בין שמים וארץ.

גלישת חולות: ספורט סוחף, חתרני משהו, ממכר וגם סופר מגניב. גלישת חולות היא שילוב מופלא בין סקי והחלקה על סקייטבורד – לא פשוט, אבל כשתבינו את הקטע לא תוכלו להפסיק.

 

ים

איך אומרים? רב הנסתר על הגלוי… מעל ומתחת פני מים תמצאו שלל ריגושים:

רפטינג: אם אתם לא פוחדים מקצת מים, האזור האתגרי של נהר הירדן קורא לכם עם מסלול סוער בו תחלפו על פני מפלים, סלעים גדולים ומערבולות סוחפות.

צלילה: יש למצולות הים תדמית שקטה, אבל אל תתבלבלו – במעמקי הים מסתתר עולם קסום ומרגש שמחכה שתחקרו אותו, עם יצורים מרהיבים, עתיקות, אוצרות ושלל הפתעות.

קייטסרפינג: מתי יצא לכם לאחרונה להעיף עפיפון? ומתי עשיתם זאת כשאתם גולשים בים? מדובר בשילוב בין שתי הנאות גדולות השמורות לאמיצים ביותר ושיווי משקל הוא שם המשחק.

לסיכום, אם אתם הרפתקנים בנשמה וצמאים לפעילות מרגשת שתשאיר אתכם חסרי נשימה – תוכלו למצוא אטרקציות מדהימות מהן תוכלו ליהנות לבד, עם בני הזוג, חברי הילדות או המשפחה כולה. רק אל תשכחו לשמור על כללי הבטיחות, כדי שתוכלו לשוב הביתה בשלום ולתכנן את ההרפתקה הבאה. תיהנו!

צונחים

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »