חיפוש

יותר מ-7 וילות אירוח שאתם חייבים להכיר

בין אם נקרא להן וילות אירוח, צימרים, מלונות בוטיק ברמת הגולן או בשמות אחרים, המטרה היא תמיד אחת – להנות מהחיים! אם ככה, הנה מה שצריך לדעת על החופשה הבאה שלכם, המחירים, המקומות המומלצים ועוד. המשיכו לקרוא כדי להכיר את וילת האירוח הבאה שלכם.

מחפשים וילה לאירוח ולא יודעים באיזה אזור לבחור? בגדול, ישנן בארץ לא מעט וילות אירוח מסוגים שונים, כאשר וילות אירוח בדרך כלל יהיו שונות מצימרים, אבל לא בהרבה. בסופו של דבר, מדובר באירוח כפרי או יוקרתי הכולל מגוון פינוקים שונים. בחלק ממקומות האירוח תוכלו למצוא את סוגי הפינוקים הבאים:

  • אוכל: ישנן לא מעט וילות אירוח למשפחות וזוגות הכוללות ארוחות בוקר וערב מפנקות.
  • ספא: ישנם מתחמי נופש הכוללים בתוכם ספא, עיסויים מקצועיים ופינוקים אחרים.
  • אטרקציות: חלק מווילות האירוח מספקות הנחות, ואוצ'רים וקופונים לשלל אטרקציות.
  • סדנאות: ישנם צימרים וגם וילות אירוח למשפחות הכוללות סדנאות אוכל טעימות.

 

אירוח שחובה להכיר: איפה לנים? – תלוי באזור!

באזור הצפון: באזור צפון הארץ, כדאי להכיר שמות כמו 1) בקתות גלעד. 2) מפגש החרמון. 3) דובדבן בחרמון. 4) שלוות ענהאל. 5) אחוזה בהרים. 6) נוף מולדת עמק המעיינות. 7) קסם בגולן ועוד. אלו מתחמי נופש הממוקמים באזור של רמת הגולן והצפון, מה שיכול להשתלב היטב עם איזו חופשת חורף מושלגת.

באזור הדרום: באזור דרום הארץ, הנגב ועוד, כדאי להכיר מתחמי אירוח למשפחות וזוגות כמו ויליג' קומפלקס, קסם הרימון ועוד, כאשר המבחר באזור זה לרוב יהי מצומצם יותר מאזורי הצפון. עם זאת, האירוח בדרום הארץ מפנק מאוד וכולל נופים שלא רואים כל יום מחוץ לצימר או הווילה. ואם רוצים משהו יותר עירוני, ישנן גם וילות אירוח למשפחות באזור המרכז.

באזור המרכז: באזור מרכז הארץ אפשר למצוא מתחמי אירוח מובילים כמו נופש באלה, ממילא ויו, פלורה וואלי, ספא רילקס, צימר תמר ועוד. כמו כן, מומלץ מאוד לבדוק לגבי וילות אירוח באזורים של עמק חפר והיישובים.

יותר מ-7 וילות אירוח שאתם חייבים להכיר

טיפים לבחירת וילת אירוח: איפה מומלץ להתארח?

אם מחפשים חווית נופש ייחודית, בלתי נשכחת וכזאת שעונה על כל צרכי הפינוק והאירוח השונים, וילת אירוח עשויה להיות הפתרון הנכון. עם זאת, ישנם גם לא מעט צימרים המספקים חווייה בלתי רגילה גם הם. לכן, חשוב לבחור את מתחם האירוח לפי תמונות ומידע הקיים באינטרנט.

אבל, חשוב גם לקבל את המידע ישירות מבעלי מתחמי האירוח. זאת, מכיוון שהמידע באינטרנט לא תמיד זמין. אם חשובה לכם בריכה פרטית, תרצו לוודא שהבריכה לא בשיפוץ או שמא הוחלפה בג'קוזי, מה שלא תמיד מתעדכן ברשת. כמו כן, מומלץ מאוד לבדוק מחירים של כמה מתחמי אירוח ולהשוות את התמורה לכסף ביניהם.

יותר מ-7 וילות אירוח שאתם חייבים להכיר

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »