חיפוש

זה הזמן שלנו: כל המבצעים שלא תרצו לפספס בבלאק פריידי

נובמבר כבר כאן ועבורנו זה מסמל שבלאק פריידי ממש מעבר לפינה. אבל אם אתם להוטים להשיג סיילים שווים, מספר קמעונאים גדולים – כולל אתרים כמו אמזון ואתרים ישראליים כבר מריצים מכירות מוקדמות לקראת האירוע הגדול. במידה שאתם לא יודעים מאיפה להתחיל, אל תדאגו – בשביל זה יש אותנו. ריכזנו את כל המבצעים השווים כדי לעזור לכם למצוא את המחירים הטובים ביותר בכל דבר, החל ממוצרי חשמל עד פריטי אופנה וכלי מטבח.

 

קצת על בלאק פריידי

בלאק פריידי או יום שישי השחור בתרגום לעברית הוא למעשה היום שלאחר חופשת חג ההודיה ביום חמישי האחרון בנובמבר (השנה צפוי להתרחש ב-25 בנובמבר). מדובר ביום המכירות הקמעונאי הגדול ביותר בארצות הברית, שנחשב לרוב כהתחלה הלא רשמית של עונת הקניות בחגים.

מכיוון שבישראל התופעה אינה נפוצה כמו בארצות הברית, אנחנו כאן כדי לספר לכם על קניות אינטרנטיות של בלאק פריידי  ועל אתר בלאק פריידי בסט אשר מרכז את כל המבצעים של הרשתות המוכרות – ביניהן בלאק פריידי באתר זארה, בלאק פריידי באמזון ועוד.

זה הזמן שלנו: כל המבצעים שלא תרצו לפספס בבלאק פריידי

  • בלאק פריידי בזארה

הישראלים, כמו כל תושבי מדינה מערבית, מאד אוהבים את רשת זארה ו"אחיותיה" פול אנד ביר (“Pull and Bear"), ברשקה (“Bershka”) וסטרדיווריוס (“Stradivarius”). במסגרת הנחות בלאק פריידי, ניתן למצוא המון מבצעים אשר יכולים להגיע עד ל-40% על פריטים נבחרים.

מעבר לחנויות הישראליות, ייתכן שכדאי לכם להקליק גם על האתר של זארה טורקיה. במסגרת הרכישה באתר הטורקי ניתן למצוא מחירים אטרקטיביים מאד מכיוון שהלירה הטורקית בירידה והמחירים בזארה טורקיה נמוכים בעשרות מונים לעומת ישראל לאור כך.

 

  • בלאק פריידי באמזון

את אתר אמזון כולנו מכירים – בין אם אנחנו רוכשים בו בגדים, מוצרים למטבח, מוצרי אלקטרוניקה או סתם שטויות אחרות. היתרון המשמעותי של אמזון הוא שעל אף שמדובר ברשת בינלאומית שפועלת במדינות זרות, היא מאפשרת משלוח חינם לישראל בקניה מעל 49 דולרים על מוצרים נבחרים.

באופן זה, ניתן לרכוש פריטים שאתם חפצים בהם מבלי לשלם סכום נוסף על משלוח. מכיוון שמדובר ברשת בינלאומית, גם היא מספקת הנחות שוות במיוחד על מוצרים בבלאק פריידי וניתן להוזיל את סל הקניות שלכם בצורה משמעותית.

זה הזמן שלנו: כל המבצעים שלא תרצו לפספס בבלאק פריידי

  • בלאק פריידי ב-KSP

אם במוצרי חשמל חשקה נפשכם, ניתן לבחון את המבצעים המדהימים אותם מספקת רשת KSP כל שנה בבלאק פריידי. מדובר במצבעים משמעותיים מאד ביחס לרשתות אחרות והם כוללים הנחות על טלפונים ניידים, מחשבים ניידים, טלוויזיות, מסכי מחשב ועוד מגוון רחב של מותגים מובילים.

 

לסיכום

על אף שבלאק פריידי אינו חג ישראלי, ניתן למצוא בו הנחות רבו תאשר צפויות להוזיל משמעותית את מחיר הפריטים שאתם חפצים בהם. אנחנו ממליצים לכם להסתכל באתרים השונים אשר יש בהם מבצעים, להכין סל מראש ולבצע את הרכישה כמה שיותר מוקדם ביום ה-25 בנובמבר, הלוא הוא הבלאק פריידי. בהצלחה!

זה הזמן שלנו: כל המבצעים שלא תרצו לפספס בבלאק פריידי

אולי תאהבו גם את

מתי כדאי לקנות באינטרנט?
מתי כדאי לקנות באינטרנט?

גולשים רבים תוהים לא פעם לגבי הזמן המתאים ביותר לביצוע רכישות באתרי האינטרנט השונים. שכן, זה ידוע שיש תקופות בשנה שנחשבות למשתלמות יותר. מדריך זה

קראו עוד »