חיפוש

חדר ילדים מהסרטים – 5 טיפים לעיצוב חדר הילדים

כהורים, אנחנו תמיד מנסים לתת לילדים שלנו את כל מה שאנחנו לא קיבלנו בילדות. בין אם זה צעצועים בלי סוף, בגדים יקרים ואפילו נעליים ממותגות, נראה כאילו אנחנו לעולם לא נתפשר בכל הנוגע בילדים שלנו מכף רגל ועד ראש. על כן, כשאנחנו מעצבים את החדר המושלם עבורם אנחנו תמיד רוצים לתת להם את החדר הכי מושלם שרק נוכל להציע להם. אבל איך עושים זאת? בואו ניכנס בכל הדקויות המרכיבות את חדר הילדים המושלם כדי שנוכל לתת לילדים שלנו את הטוב ביותר.

 

קיר מעוצב

כשמדובר בעיצוב חדר הילדים דבר אחד תמיד יהיה משותף בין בנים ובנות, הרצון שהחדר שלהם יהיה הרבה יותר מגניב ומיוחד משל חבריהם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשקיע בטפט קיר מעוצב שייחד את חדר הילדים לילד המיוחד שלנו. חברה אחת שעושה חיל בתחום הינה מרשמלו מדבקות קיר ועיצוב הבית שמספקים מגוון עצום ומיוחד של מדבקות וטפטים לחדרי הילדים שיתאימו גם לבנים וגם לבנות ויהפכו את החדר בצעד אחד פשוט לחדר מיוחד במינו.

 

מיטה מושלמת

המיטה היא המלכה האמיתית בחדר הילדים, שכן שם יבלה הזאטוט הקטן שלכם את מירב זמנו. כדי לסגנן את המיטה בצורה הטובה ביותר, ניתן לקנות מסגרת מיטה מעוצבת בצורות שונות כמו מכונית או אפילו מסגרת מיטה מעוצבת בהשראת נסיכות עם כתרים ושאר אלמנטים נסיכותיים, אך דרך נוספת לעצב את המיטה במידה ואין באפשרותנו לרכוש מיטה חדשה ומעוצבת היא פיזור אסטרטגי של כריות ושמיכות מעוצבות שייחדו את המיטה.

 

רהיטים מתוקים

עולם הריהוט לילדים מלא ברהיטים שונים המעוצבים בצורה אסטרטגית לעיצוב חדר הילדים. לדוגמא, ישנם לא מעט פופים ושרפרפים רבים המעוצבים בצורות של חיות, עננים ואפילו פרחים שונים ומגוונים. נסו לשלב עד 3 רהיטים מעוצבים שכאלה, שכן ריבוי של אותם הרהיטים עשוי להיראות עמוס במידה ונפזר אותם בחדר הילדים ללא רסן. זכרו! ההמלצה הגורפת בעיצוב חדרי ילדים בכלל היא שמירה על מוטיב אחד שישמר לאורך כל חדר הילדים ולכן נסו להימנע מחריגה מהמוטיב המרכזי של החדר בעת בחירת הרהיטים המעוצבים.

 

שולחן כתיבה לשיעורים

גם אם הילד עדיין לא הגיע לגיל בית ספר, חשוב שנשקיע בשולחן כתיבה לשיעורי הבית כמה שיותר מוקדם. מי כמונו ההורים יודעים כמה קשה לשכנע את הילדים להכין את שיעורי הבית וכמה בלתי אפשרי לגרום להם להתלהב מהכנת שיעורי הבית, אך שולחן כתיבה יכול לעשות את העבודה בצורה טובה יותר משנדמה לנו. למעשה, מחקרים רבים הוכיחו כי פינת עבודה מסודרת בה שולחן כתיבה ייעודי לשיעורי בית תתרום לרצון של הילדים לעשות את שיעורי הבית ואף תסייע להם להתרכז.

 

שטיח מעוצב

אין דבר שקושר ביחד חדר בכלל או חדר ילדים בפרט כמו שטיח. השטיח הוא אמנם פריט שלא נתייחס אליו באופן מיוחד בכל פעם שניכנס או נצא מהחדר, אך כשנסתכל על החדר כולו גם אם לא נשים לב, העין שלנו תתפוס לראשונה דווקא את השטיח. השטיחים המעוצבים לחדרי הילדים הם שונים ומגוונים כך שתוכלו להתאים את השטיח המיוחד לכל חדר ילדים ולכל עיצוב בו בחרתם.

חלל מעוצב

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »