חיפוש

חמישה סוגים של גינות מרשימות במיוחד

גינה מעוצבת היטב לא חייבת להיות רק יפה – היא יכולה להיות מבוססת על איזשהו רעיון או נושא, ומותאמת לצרכים המדויקים של בעל\ת הבית והסגנון המדויק שהם אוהבים. הנה 5 רעיונות לסוגים מיוחדים של גינות:

 

גינה בעיצוב מודרני

גינה בסגנון מודרני תשלב בתוכה מגוון חומרים שהם בעלי אופי אורבני – בטון, שיש, מתכת. היא יכולה להיות מעוצבת תוך שילוב של צורות גיאומטריות ודוגמאות שחוזרות על עצמן כמו הדפס. אפשר לשלב בה אלמטים עיצוביים כמו פסלים, ואף לעשות שימוש בחפצים מודרניים ולהסב אותם לשימוש גינתי שבו יוטמעו בעיצוב של הגינה.

 

גינת מאכל אקולוגית

גינת גידולי מאכל היא נהדרת מכמה סיבות: היא שימושית ומפיקה תועלת ממשית (ירקות, פירות, תבלינים), היא מזמנת תעסוקה נעימה ומרגיעה, ותמיד נעים להיות בה כי היא יפה וריחנית. אפשר לבנות כזו גינה לבד או להיעזר בחברה שמתעסקת בתהליך של עיצוב גינות. כך או כך, חשוב לשים לב למספר היבטים חשובים: אדמה טובה לגידול צמחים, התחשבות בעונות השנה ובכמות השמש במהלך שעות היום, מערכת השקיה וכו'.

 

גינה לקומזיץ

אחד הרעיונות הכי מגניבים ומיוחדים לעיצוב הגינה הוא לשלב בה פיר עשוי אבן למדורה, שאפשר לשבת סביבה בלילות קרירים ולצלות תפוחי אדמה. אין דרך טובה יותר להרגיש בטיול מחנאי בעודכם נמצאים בגינת הבית שלכם. התכנון והבנייה של הגינה הזו צריכים להיעשות בזהירות ומתוך ניסיון כי אש שאינה מגודרת היטב יכולה להתפשט. זה כמובן מסוג הדברים שחברה לעיצוב גינות יכולה לבצע באופן מיטבי, וכך לחסוך לכם עבודה קשה ודאגה, ולספק לכם תוצאה מהנה ומרשימה.

 

גינה למסיבת בריכה

במדינה כמו ישראל שבה מזג האוויר הוא קיצי רוב השנה – בריכה בגינה היא פינוק רציני. אם אתם מסוג האנשים שאוהבים לרחוץ בבריכה, וגם אוהבים לארח – אתם יכולים להפוך את הגינה שלכם למעוז של מסיבות בריכה בעזרת בנייה של מקומות ישיבה, מקום ייעודי למנגל או טאבון, ועוד. עם העזרה הנכונה אין סיבה שלא תוכלו להתאים לתוך הגינה הפרטית שלכם מתחם אירועים קטן ומפנק שיעשה לכם ולאורחים שלכם טוב על הלב.

 

גינה למדיטציה ויוגה

עבור רבים – הגינה היא המוקד הביתי שבו נעשה החיבור לטבע, שהוא עבורם גם נקודת חיבור לנפש. בעזרת שימוש באלמנטים כמו בריכת נוי או מזרקה מפכפכת, וקיני האכלה לציפורים קטנות – תוכלו ליצור בגינתכם צלילים נעימים של טבע נינוח. תוכלו גם ליצור משטח מרכזי ונוח שיאפשר תרגול של מדיצטיה ויוגה, ולשלב בעיצוב הגינה אלמנטים של פאנג-שוואי.

 

לסיכום

הגינה הביתית היא המקום שבו אפשר להתפרע עם החלומות שלנו, ולהפוך אותה לגן העדן הפרטי שלנו – איך שאנחנו מדמיינים אותו. בעזרת תכנון נכון של הגינה ושילוב אלמנטים מתאימים – אפשר לתת לגינה אופי ייחודי ונושא קרוב ללב.

גינה ביתית

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »