חיפוש

טיפולי היופי והאסתטיקה המומלצים לשנת 2021

הרצון של להמשיך ולהיראות צעירות או להראות צעיר לנצח הוא משאלת לב מלוות אדם משחר ההיסטוריה, אך הוא בהחלט קיבל תפנית מפתיעה בעשורים האחרונים.

בתקופה זו החלו לטפל טיפולים שונים שנועדו בין השאר למנוע את הזדקנות העור ולהצעיר את הפנים ולטפל בשלל בעיות נוספות.

בכמההמטרה העיקרית של מאמר זה הוא להציג בפניכם את טיפולי היופי והאסתטיקה המומלצים לשנת 2021.

 

 הכירי את חומצה ההיאלורונית חומצת הקסם

אחד הטיפולים הנפוצים היום הוא הזרקה של חומצה  ההיאלורונית  מדובר ברב סוכר המיוצר בגוף באופן טבעי וכן במערכת החיסונים הוא אחראי על בניית סחוסים רקות ועוד. כאשר מזריקים אותו הוא בונה את העור והופך אותו למוצק ומתוח יותר. מעבר לתוצאות המדהימות מדובר בחומר טבעי שהגוף במילא מייצר בעצמו כך שבניגוד לטיפולים אחרים אין שום סכנה לתגובה חיסונית קשה. ניתן למלא קמטים ואף לפסל את הפנים הטיפול צריך להתבצע על ידי רופא מומחה.

 

טיפולי בוטוקס להעלים את הקמטים

אחד הטיפולים הנפוצים ביותר להעלמת קמטים הוא טיפול בהזרקות בוטוקס מדובר ברעלן שנמצא בטוח לשימוש. התפקיד שלו הוא לשתק את השריר והוא משמש בעיקר בטיפול בקמטי הבעה באזור העיניים והמצח חשוב לציין כי החומר בטוח לשימוש וכמעט אין לו תופעות לוואי כאשר ההזרקה מתבצעת על ידי רופא מומחה היא כמעט ולא כואבת ונטולת סיכונים.

 

טיפול פנים קלאסי

טיפול פנים קלאסי כולל ניקוי העור וכן הזנת העור בחומרי הזנה בסופו של דבר הטיפול גורם לעור הפנים להיות נקי וזוהר יותר. טיפול זה מומלץ לעבור בכל גיל על מנת לשמור על עור פנים נקי ורך.

 

טיפול PRP לשיער

טיפול זה מבוסס על הפקת נוזל פלזמה מדם המטופל הריכוז של חומרי הגדילה הוא עד פי 7 מריכוזם בדם. הנוזל שהופק מוזרק אל תוך האזורים הדלילים ועוצר את תהליך ההתקרחות. חומרי הגדילה האלו אלו מעשה חלבונים שהתפקיד שלהם הוא תיקון רקמות פגועות ויצירה של חדשות. אופן ההפקה של הפלזמה הוא מוגן פטנט ויש צורך במכשור מקצועי ומיוחד על מנת לבצע זאת.

 

טיפולי פיגמנטציה

פיגמנטציה הם כתמי עור הנוצרים מסיבות שונות כמו: חשיפה לשמש, בעיות הורמונליות ועוד. הטיפולים סביב זה נחלקים למספר אפשרויות: קרמים, טיפולי לייזר, פילינג ועוד. בכל הטיפולים חשוב לפנות אל מומחה לרפואת עור על מנת שיאבחן את מצב העור ויבחר את הטיפול המתאים ביותר. חשוב לבחור במרפאה שיש לה את הציוד ומכשור המתקדם ביותר לטיפולים השונים.

לסיכום: מאמר זה מדבר על טיפולי היופי והאסתטיקה השונים המומלצים לשנת 2021 בין הטיפולים האלו ניתן למנות: טיפולי חומצה ההיאלורונית, הזרקות בוטוקס , טיפול פנים קלאסי, טיפולים שונים בכתמים בעור וטיפול דגל בנשירת שיער הלא הוא טיפול PRP

מזרק

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »