חיפוש

4 טיפים לבחירת חליפה מנצחת לאירוע

המדינה שלנו היא לא מדינה רשמית, לבוא בלבוש חליפה זה כמעט בכל מקום לא חובה ואף לא מקובל. זה דבר שהוא שונה ממדינות רבות בעולם, שם יש חובה ללבוש חליפה ועניבה במקומות רבים פשוטים למדי. אך כשמדובר באירוע, אנחנו כן יכולים להיכנס קצת יותר לעניינים, וזאת ההזדמנות המושלמת ללבוש חליפה. אז בואו לקבל כמה טיפים לגבי בחירה נכונה של חליפה מנצחת לאירוע.

 

מתי נצטרך לרכוש חליפה

בדרך כלל, כשאתם נכנסים לבחור חליפה במקומות מצליחים כמו karl חליפות, נדמה שהכל יהיה קל מתמיד, כי הכל שם נראה מעולה. אך את הבחירה צריך לעשות עם מחשבה, לא כל חליפה תתאים לכל אירוע. בדרך כלל לובשים חליפה לעבודות כמו עריכת דין הגשת חדשות ותפקידים בכירים, אך שזה אירוע, זה כבר מקום ריגשי יותר, מותר לשלב גם אישיות. חתני בר מצווה, חתונה, אירועים משפחתיים, שם ניתן כבר להרשות קצת להתפרע.

 

מתי במהלך היום

אחד הדברים שהכי משפיעים על בחירת החליפה, זה אם מדובר באירוע של צהרים או אירוע של ערב. באירועי ערב, לרוב כמעט כל האפשרויות פתוחות לפניכם, אך בשעות הצהריים, כדאי לחשוב על זה קצת יותר לעמוק ולעשות בחירה מותאמת. בדרך כלל אירועי צהרים הם קלילים יותר, וחשוב לדאוג שלא יהיה חם מידי, לכן מומלץ לבחור חליפה בגוונים בהירים, לשקול אפילו לוותר על הג׳קט ואולי ללכת על ווסט למראה ייחודי ופחות כבד.

 

עונות השנה

דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון, זו העונה, אם מדובר באירוע קיץ, כדאי ללכת שוב על הגוונים הבהירים, בדים דקים ועדינים, כדי שתוכלו לנוע בחופשיות, וגם כאן ווסט זאת אופציה מצוינת. בחורף לעומת זה, עדיף ללכת על גוונים כהים ועמוקים יותר, לדאוג לג׳קט מחמם ועבה, ומתחת חולצה אוורירית במידה ויהיה שינוי במהלך האירוע ותרצו להתאים את עצמכם למצב קליל ונינוח יותר.

 

קצת על הגזרה

בעקרון, האפשרויות מסתכמות בעיקר בין בגזרה הקלאסית המהודרת, לבין גרסת הסלים פיט. בכדי לבחור את הגזרה המתאימה, חשוב להתייחס למבנה הגוף, גזרת הסלים פיט תתאים בעיקר למבנה גוף צר, ולחסונים יותר, עדיף יהיה ללכת על הגזרה הקלאסית הישרה, אך תמיד טוב יהיה למדוד את הסוגים ולראות איך זה מתיישב עליכם.

 

מראה מנצח

אם אתם מתלבטים, לא מצליחים לבחור, תמיד אתם יכולים ללכת על המראה הקלאסי ביותר, חליפה שחורה קלאסית שתמיד מתיישבת טוב ואי אפשר לטעות איתה. אך אם זה ממש לא מרגיש לכם אתם, וחשוב לכם לבטא את האופי והייחודיות שלכם דרך החליפה, תמיד ניתן למצוא חליפות צבעוניות, שמצליחות לשלב בין המראה המחויט והקשוח של חליפה, למראה הכיפי והפתוח בעזרת בחירת הצבעים המיוחדים.

 

לסיכום

תרשו לעצמכם ליהנות, בחירת חליפת מנצחת לאירוע מתחילה ומסתיימת בכך שאתם תרגישו בנוח, גם פיזית, וגם ריגשית, כשתסתכלו במראה. תיהנו מחוויית החיפוש, מהמדידות, מלראות איך גזרות שונות ופריטים שונים יכולים להראות עליכם, ותעשו את הבחירה מהמקום הכי נינוח שתוכלו.

לבוש אופנתי

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »