חיפוש

טרנדים חכמים לחורף שאת חייבת להכיר

כולנו גדלנו על "המטריה הגדולה של אבא" – ספר ילדים בייסיק של לוין קיפניס. טל שקוראים לו טל-תלתל לא אויים מטיפות הדלת שנקשו על החלון ויצא אל הגן חמוש במטריית ענק לטובת החברים כולם. החורף הזה עמוד להוציא אותנו החוצה בגשם ובקור עם ווינטר-פיישן מהאגדות שמגדיר מחדש כל מה שידענו על העונה גשומה-קסומה הזו. חורף 2023, התחזית: לוהט.

 

לפאשניסטה שביננו

אז מה קורה איתנו חורף 2023? עזבו אירועים זניחים כמו פוליטיקה ישראלית או מלחמה באוקראינה, אנחנו עוסקים בגזרה הבוערת: ארון הבגדים שלנו. ובכן, חדשות טובות: החורף הזה עומד להפתיע אותנו עם שילובי צבעים מרהיבים, טקסטורות חדשניות ואמנות מודרנית המשלבת בוהו שיק וסגנון אקלקטי מובהק. לא, אל תיבהלו, האופנה החדשה משלבת גם פריטי לבוש הזכורים לנו מעונות קודמות מה שאומר שלא בהכרח תצטרכו להיפרד מקרדיגן אהוב רק כי אבד עליו הכלח…

 

פלטת הצבעים חורף 2023

נראה שהחורף הקרוב לא עומד להקשיח עלינו והוא מקבל בברכה כמעט כל גוון: על הסקאלה של הצבעים החמים נמצא את הבורדו, הצהוב החרדלי, הכתום, כחול נייבי, ירוק בקבוק – צבעי החורף המוכרים רלוונטיים גם עכשיו לחלוטין.

הצבעים המטאליים לרבות: זהב, כסף וברונזה מתלבשים היטב העונה בייחוד כאשר הם משולבים בפריטי לבוש נוסח אופנת נשים של שנות ה-70. טווינסטים מונוכרומטיים, סגול על שלל גווניו וצבעי ניאון – גם הם שותפים למצעד הצבעים המרגש הזה. את מי השארנו בחוץ, בעצם?!

 

מג'נגלים חורף אופנתי

עד לא מזמן טיגריסים, זברות, חברבורות וקרוקודילים היו נחלת הספארי בלבד. החורף הזה אתם בהחלט עשויים לפגוש אותם שוב כטקסטורה על הז'קט שלכם או כאלמנט ממנו שאבו המגפיים שלכם השראה עיצובית. מעצבי האופנה מפתיעים אותנו שוב עם ג'ונגליזם פראי שמכניס אמירה בולטת בכל פריט לבוש. יש לכם חולצה מנומרת בארון? צאו לרכוש סווצ'ר מתאים ועגילים בהדפס נכון – וקלטתם את הז'אנר.

 

לא, זו לא מחברת חשבון, זה המכנס שלי

לכל חובבי המתמטיקה והמשבצת – מוקדש לכם חורף משובץ בכל סוגי השיבוץ: משבצות גדולות, קטנות ושילובים שונים. הטרנד הזה אינו פוסח על שום פריט אופנה ומשתלט על מעילים, חולצות, ז'קטים ואפילו מגפונים. לא משנה אם בחרתם בחולצה עם שרוולים ארוכים או בחליפה מחויטת – לאלמנט המשובץ יש אמירה אלגנטית וסולידית במיוחד. מדף החולצות שלך מתהדר בפריט משובץ? יש לו עדנה, עכשיו הוא שיא האופנה!

 

אופנה שמתכתבת עם טעם אישי

גם אופנה זקוקה למינון וכדי לא למצוא את עצמנו שפוטים שלה, עלינו לבחור פריטי לבוש מתוך נאמנות והרבה כבוד לטעם האינדיבידואלי שלנו. יוצאת לשופינג? קחי איתך את המדריך הזה וחופן ביטחון עצמי להרכבת התלבושת המושלמת שתעשה לך את החורף הזה.

 

לבוש חורפי

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »