חיפוש

טרנדים חמים בעולם – מהי הדרך הנכונה לעקוב אחריהם

טרנדים באים והולכים ולפעמים קשה לדעת מה יישאר ומה ייעלם כלא היה. מרוב טרנדים לא רואים את היער. איך אפשר לדעת אחרי איזה טרנדים לעקוב ואיך? הנה מדריך קצר שעשוי לעזור.

 

לעקוב אחרי משפיענים ומשפיעניות באינסטגרם

לרבים מאיתנו יש כרגע המון זמן פנוי. משהו שיכול לעזור להעביר את הזמן ותוך כדי ך לספק קצת השראה זה לעקוב אחרי אינפולאנסרים ואינפלואנסריות בתחומים שמעניינים אותנו באינסטגרם. לפעמים קשה לשמור על הקצב בהם טרנדים מתחלפים, אבל יש אנשים שהעבודה שלהם היא לעקוב אחרי הטרנדים ולדעת מה בדיוק הולך ומתי. אתם יכולים להתרווח על הספה ורק לעקוב אחרי האנשים הרלוונטיים. 

 

טיק טוק

הרבה מאיתנו מרגישים לא בגיל לטיק טוק, אבל תתפלאו לגלות שלא מדובר בתופעה הקשורה לגיל מסוים. הרשת החברתית שמבוססת על סרטונים קצרים פרצה לחיינו והפכה להיות תופעה מהפנטת. ממקום שבו ילדים לומדים ריקודים טרנדיים לשירים אהובים, הרשת החברתית הפכה למקום שאפשר למצוא בו הכל מהכל.

במסגרת מה שתמצאו בטיק טוק יהיו הטרנדים הכי חמים בכל תחומי החיים. יש מנות אוכל חדשות שצמחו מתוך הרשת החברתית המדבקת וקומיקאים שצמחו מתוכה. מדובר בעולם שלם של תוכן, רק תיזהרו לא להתמכר.

 

תצוגות אופנה

היום תצוגות אופנה הן משהו שכל אדם יכול לצפות בו, באתר של מגזין ווג יש צילומים מכל תצוגות האופנה ברחבי העולם ואפשר לראות אותם ולהתעדכן בכל הטרנדים החמים. כמובן שלא כל מה שמופיע על המסלול רלוונטי לכולנו, אבל הרבה פעמים זה מנבא מה יהיה בחנויות ומה נרצה ללבוש בעוד כמה חודשים. כמו כן, אפשר לקבל השראה מטורפת מתצוגות אופנה לגבי מה שבא לנו ללבוש. 

מעבר לתצוגות עצמן ומה שמוצג בהן, כדאי להסתכל גם על מה המוזמנים לובשים כדי לקבל את התמונה המלאה לגבי כל הטרנדים הכי רותחים. לתצוגות אופנה מוזמנים גם אנשים מובילים מתעשיית האופנה וגם כל הסלבריטאים הכי טרנדיים שיש. 

 

לקרוא חדשות

חדשות הן אומנם דבר פוליטי הרבה פעמים, אבל הן דבר מאוד חשוב להבנה בטרנדים. כשקוראים חדשות אפשר להבין טרנדים יותר בקלות ולרדת לדקויות של מאיפה הם באים. טרנדים הרבה פעמים קשורים בעניינים חברתיים ובמגמות פוליטיות, ולכן חשוב להתעדכן בכל מה שקורה כדי להיות ערים לתנודות בחברה. 

 

חזאות טרנדים

מה שלא הרבה אנשים יודעים, זה שיש מקצוע שנקרא חזאות טרנדים. חזאות טרנדים זה מקצוע מאוד ותיק שפעם היה קיים כדי שמעצבי אופנה יוכלו לדעת מה לעצב. היום מדובר בתחום שונה לגמרי, שפתוח לקהל הרחב ולא קיים רק בשביל מעצבי אופנה. אמנם מדובר בתחום יותר אקסקלוסיבי שבדרך כלל עולה כסף להתעדכן בו, אבל אפשר לקבל בו מידע שלא בהכרח תקבלו במקום אחר. 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »