חיפוש

5 טרנדים חמים לעיצוב הבית

עולם עיצוב הפנים משתנה כל הזמן, וקצת קשה להיות מודעים לכל הטרנדים שקיימים בו. כדי לעזור לכם להישאר על הגל, אנחנו כאן עם כמה טרנדים חמים שכדאי להכיר. הטרנדים הללו הם בסך הכל המלצות, ואתם צריכים פשוט לבחור מתוכם את הטרנדים שהכי מתאימים לסגנון שבו אתם רוצים לעצב את הבית.

 

ידיות מעוצבות

עיצוב הבית הוא משהו שמתחיל דווקא בפרטים הקטנים הידיות של הדלתות שלנו תופסות לא מעט מקום, וכדי לייצר עיצוב יפה יותר אנחנו יכולים פשוט להחליף אותם. אמנם ידיות הם משהו שאפשר לחשוב עליו בתור אקססוריז לבית, אולם ברגע שתחליפו אותן תופתעו לגלות עד כמה יש להן השפעה על המרחב שבו הן נמצאות.

 

שימוש בקנבסים

קנבס הוא חומר מיוחד שדומה במידה מסוימת לנייר מאוד עבה. היתרון של הקנבס הוא שאנחנו יכולים להדפיס עליו תמונות בכל גודל ובכל סגנון. התמונות של הקנבס לא צריכות מסגרת, ותולים אותם כמות שהן על הקיר. אז אם יש לכם תמונה משפחתית יפה, או תמונת נוף מסוימת שאתם רוצים לתלות בבית, הדפסה על קנבס יכולה להיות רלוונטית.

סלון

צבעים מנוגדים

טרנד נוסף שקיים בעולם עיצוב הפנים הוא שימוש בצבעים מנוגדים. בניגוד להצעות אחרות שתראו כאן, הטרנד הזה לא מתאים לכולם, ואם אתם מחפשים עיצוב שמרני יותר, יכול להיות שעל הטרנד הזה כדאי לכם לוותר. בכל מקרה, אם תחליטו כן ללכת על הסגנון הזה, אתם יכולים להיות בטוחים שאף אחד לא יישאר אדיש למראה שלו.

 

מדפים בקירות גבס

בעיצוב המודרני, אחד הדברים הכי חשובים הוא שמירה על קווי מתאר אחידים, כלומר קווים חלקים שאין בהם בליטות שונות. בהקשר הזה מדפים יכולים להפריע כיון שהם חורגים מקו העיצוב הכללי, אולם את הפתרון לזה אפשר לקבל בעזרת קירות גבס. הגבס הוא חומר נוח מאוד לעיצוב ונוכל לעצב בתוך קיר הגבס מדפים שבהם נוכל לאחסן פריטים בלי לחרוג מקווי המתאר.

 

פח מעוצב

אם היו מדברים איתנו על עיצוב, כנראה שפח הוא הדבר האחרון שהיה עולה לנו לראש. דווקא בגלל זה חשוב לנו שתכירו את האפשרות של פח מעוצב שיכולה לשדרג בצורה משמעותית את העיצוב של הבית שלכם. הפח תופס לא מעט מקום בכל מרחב שבו הוא נמצא, ולכן יש לו השפעה דרמטית על העיצוב. פח מעוצב יכול להפוך את המרחב שבו הוא נמצא להרבה יותר יפה.

 

לסיכום

עיצוב הבית הוא משהו שמשתנה כל הזמן, וכדי להישאר על הגל אנחנו חייבים להכיר את כל הטרנדים בתחום. לא משנה האם מדובר על בחירה של ידיות חדשות לדלתות בבית, שימוש בצבעים מנוגדים או תלייה של תמונות קנבס, תמיד כדאי לנסות ולראות דברים חדשים. אל תשכחו כמובן להתייעץ עם איש מקצוע כדי שהתוצר הסופי יהיה כזה שאתם מרוצים ממנו.

חלל מעוצב

אולי תאהבו גם את

אבן אוניקס
אבן אוניקס

אין הרבה אבנים מלכותיות ואציליות כמו אבן האוניקס. האבן השחורה והבוהקת משמשת לעיצוב יוקרתי ומלכותי עוד מימי קדם, וכיום נפוצה במיוחד עבור משטחי עבודה ומטבחים

קראו עוד »