חיפוש

4 טרנדים של עיצוב דפי נחיתה

דפי נחיתה הפכו להיות כלי פרסומי רב עוצמה בעידן הרשת שבו אנחנו נמצאים. במקום לפתוח אתר ולהשקיע זמן רב בתחזוקה שלו, דף הנחיתה מאפשר לכם לפזר קישורים ופרסומות במקומות שונים שכולם ישלחו את הלקוחות אל דף הנחיתה שלכם בסופו של דבר. אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר טרנדים חמים בעולם דפי הנחיתה. אסור לכם להחמיץ את זה.

 

דפי נחיתה

בניגוד לאתר אינטרנט עבור העסק שלכם, עיצוב דף נחיתה הוא עיצוב של דף יחיד ברשת שאינו חלק מאתר. הדף מאפשר לרכז אליו את כל מי שמתעניין במוצר שלכם ונחשף אליו באמצעות פרסומות וקישורים שונים שאותם פיזרתם במספר מקומות.

עיצוב של דף נחיתה הוא מלאכה מורכבת, ואם אתם רוצים שהיא תצליח לכם, הדבר החשוב ביותר הוא למצוא איש מקצוע שיעשה אותה. בניית דף נחיתה בידיו של איש מקצוע היא הדרך הבטוחה ביותר שלכם להבטיח שדף הנחיתה שלכם אכן יימלא את התפקיד שאתם מייעדים לו. בינתיים, אנחנו עם כמה טיפים שיעזרו לכם לקבל דף נחיתה איכותי.

 

  1. עיצוב מוקפד

גם אם  בתור בעלי המוצר אתם חושבים שהדבר החשוב ביותר הוא המוצר שלכם, עליכם להבין שלעיצוב של דף הנחיתה שלכם ישנה משמעות רבה בעיניו של הלקוח. למעשה, דף הנחיתה הוא הפגישה הראשונה של הלקוח איתכם, ועל כן, חשוב שתשאירו עליו רושם ראשוני טוב. הקפידו על עיצוב מוקפד של דף הנחיתה שישדר רצינות ביחס למוצר שלכם.

 

  1. תמונות ומדיה

לא משנה כמה תכתבו, ההמחשה הטובה ביותר נעשית דרך מראה העיניים. הקפידו לפזר בדף הנחיתה שלכם תמונות ותכני מדיה שונים שיעזרו ללקוחות להבין טוב יותר את המוצר שאתם רוצים למכור להם. כך תגדילו את הסיכוי שהלקוחות באמת יאהבו את המוצר שאתם מנסים לשווק.

 

  1. יצירת קשר

לא מעט בעלי אתרים שוכחים להשאיר עבור הלקוחות שלהם דרך נוחה ליצור איתם קשר. זכרו, דף הנחיתה הוא רק המקום הראשון שבו הלקוח פוגש אתכם, וחשוב שהוא יוכל להמשיך את הקשר איתכם בצורה נוחה. הקפידו להשאיר פרים במקום בולט בדף הנחיתה שלכם, כדי לאפשר ללקוחות להתחבר אליכם בנוחות.

 

  1. נגישות

נקודה נוספת שחשוב לתת עליה את הדעת היא הצורך להנגיש את דף הנחיתה שלכם. בישראל חיים לא מעט בעלי מוגבלויות, והנגשת דף הנחיתה שלכם מסייעת להם להרגיש חלק ולהנות גם הם מהמוצר שמפורסם בדף.

 

לסיכום

בבנייה של דף נחיתה חשוב להקפיד לשמור על מראה ויזואלי מושך כדי שהלקוחות יישארו בדף שלכם ולא יעזבו אותו. בנוסף, הקפידו שדף הנחיתה יתאר בצורה ברורה את המוצר שלכם, כדי שלקוח שייכנס לדף יבין מיד שזה בדיוק מה שהוא חיפש. הקפידו על תמונות צבעוניות שמושכות את העין, וכמובן בחרו איש מקצוע שיבנה את דף הנחיתה שלכם. ככה תזכו בדף נחיתה מוצלח.

מסך

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »