חיפוש

טרנד העיצוב שיכבוש אתכם ב2022

אם אתם מאלה שחיים ונושמים עיצוב והמחשבה על איך פריט מסוים יכול להוסיף לבית שלכם כאשר אתם פוגשים בו מרגשת אתכם, המאמר הזה הוא בשבילכם.

טרנד העיצוב הזה מגיע בשלל צורות, גוונים וחומרים וברגע שהוא נתלה על קירות הבית שלכם, הוא משדרג את אזור הבית בכלל ואת קירות הבית בפרט בשניות אחדות.

מסוקרנים מספיק?

 

טרנד העיצוב שיכבוש אתכם ב2022

כל שנה מביאה איתה חדשנות וטרנדים עיצוביים חדשניים ובין רשימת הטרנדים המתעדכנת של שנת 2022 אנחנו נראה בחנויות מדפים מעוצבים.

המוצר הזה אולי נשמע לכם פשוט, אבל הם לא סתם מדפים, הם מדפים שקיימים בצורות מיוחדות וגדלים שונים שמוסיפים קצת עניין וחיים לקירות הבית שלכם.

 

על מדפים וסוגיהם

כחלק מן הפן העיצובי שמדפים מציעים, לסוג החומר שממנו עשוי המדף גם יש תפקיד חשוב, כי הוא מוסיף המון לנראות ולעיצוב הכולל של כל אזור בבית בו תבחרו למקם אותו.

מדפים אפשר למצוא מעץ, ממתכת ואפילו מאקריל וגם בצורות ובגדלים שונים. לאורך ולרוחב, ריבועי או עגול, מדף אחסון או מדף תלייה, צף או חבלים ועוד המון צורות גאומטריות מרהיבות וזוויות שהופכות את המדף לאלמנט עיצובי בפני עצמו שמשדרג תפאורה של כל חדר שאליו הוא משתייך.

 

מהו טווח המחירים של מדפים כאלו?

טווח המחירים של מדפים כאלו יכולים לנוע בין 40-300 שקלים, ועשויים להשתנות בהתאם לגודל, לכמות, לחומר שממנו הם עשויים ולאיכות החומרים. כמובן שאם אתם צריכים עזרה בהתקנה מאיש מקצוע, כדאי שתחשבו גם את זה, מחירי התקנה יכולים להיות מ100-200 שקלים.

 

סטים או בודדים

האלמנט העיצובי הזה מגיע ביחידים וגם בסטים מרשימים במיוחד. ניתן לשלב אותם בכל אזור בבית לאורך או לרוחב, בשורה או בטור ואיך שרק תרצו. הם מושלמים לאחסון של כל דבר והם פריט נוי מהמם במיוחד שהופך את הקיר מסתם קיר ריק ובנאלי לקיר מעניין וצבעוני.

 

חללים קטנים וגדולים

מדפים אפשר ליצור גם בהתאמה אישית, כך שהם יכולים להתאים גם לחללים גדולים וגם לחללים קטנים וצפופים. חללים קטנים קשה מאוד לעצב בגלל שהשטח בהם מוגבל והכנסת אלמנטים כמו ארון תופסים שטח גדול, אבל זה לא ככה עם מדפים, מהסיבה שהם תלויים על הקיר, לא תופסים שטח גדול מידי ומוסיפים לאווירה של החדר בקלות רבה.

 

טרנד המדפים – הטרנד שיכבוש אתכם

אם אתם מחפשים אחרי אופציות שונות לשדרג את מראה הבית או המשרד, מדפים הם אלמנט שיוסיף יופי וישדרג כל חלל וכל קיר בצורה מושלמת.

אפשר לרכוש אותם בכל מיני צורות מיוחדות, מעץ ועד אקריל ולצורך תלייה או אחסון של אלמנטים, בסטים או ביחידים וכל זה כשהם מוצעים בחנויות במחירים נגישים שלא קורעים את הכיס.

שלושה מדפים

 

אולי תאהבו גם את

אבן אוניקס
אבן אוניקס

אין הרבה אבנים מלכותיות ואציליות כמו אבן האוניקס. האבן השחורה והבוהקת משמשת לעיצוב יוקרתי ומלכותי עוד מימי קדם, וכיום נפוצה במיוחד עבור משטחי עבודה ומטבחים

קראו עוד »