חיפוש

3 יתרונות בהשכרת שמלת ערב לאירוע בת מצווה

בת מצווה היא אירוע חד פעמי בהחלט ומאוד אישי. זהו יום ההולדת של הילדה אשר יש בו סמליות מיוחדת בעוד שאר האירועים יכולים לחזור על עצמם בעתיד כמה פעמים, כמו חתונה. באם החלטתם עם הילדה לערוך לה מסיבת בת מצווה כמובן שהדבר הראשון שתעשו אחרי סגירת המקום יהיה לחפש שמלה גם לילדה כמובן, אבל גם לאימא ולשאר בנות הבית.

 

עניין של בחירה

לפני שעוד חושבים על עיצוב השמלה, כיצד היא תיראה, עם מחשוף, בלי שסע, באיזה צבע, עם חרוזים או אולי נצנצים, השאלה הראשונה היא האם להשכיר שמלות ערב או שמא לקנות מוכנות או בכלל לעצב שמלה מאפס. השכרת שמלה היא פתרון מושלם לכל אירוע אבל בפרט לאירוע בת מצווה.

 

3 יתרונות בהשכרת שמלת ערב לאירוע בת מצווה

  • מאחר ומדובר באירוע שהילדה היא כוכבת הערב, אז כך גם השמלה שלה צריכה להיות. ולכן אין סיכוי שהיא תלבש אותה שוב לאירועים נוספים בעתיד. זה כמובן תכף גם לאימא של ילדת בת המצווה.
  • תפירת שמלת ערב לאירוע כמו בת מצווה, יכולה להגיע למחירים ועליות שלא בהכרח משתלמות ולתוצאה שלא בטו שתצא מושלמת כפי שחושבים, תמיד יישארו תיקונים עד לרגע האחרון.
  • כדאי לדעת ש – שמלות ערב להשכרה יכולות להשתנות בהתאם לדרישות הלקוחה, לדוגמא אם יש שמלה מושכרת שיושבת בול במידות וקולעת בול לטעם אך עם זאת הלקוחה רוצה להוסיף שרוול ארוך יותר או לחלופין לקצר אותו או להוסיף טול מאחורה, ניתן לעשות זאת. לכן זהו פרמטר שכדאי מאוד לשקול.

אם כן יתרון השכרת שמלות ערב עולה על כל השאר האופציות הקיימות. ישנן חנויות רבות שונות שמשכירות שמלות ערב לאירועים בשלל סגנונות ומידות וכדאי מאוד להיכנס ולהתרשם מהם. כמו כן ישנם תופרים ותופרות שעיצבו בעבר שמלות ערב ללקוחות וכעת הם "תקועות" במלאי והם יסנו להציע גם את שמלות הערב האלה שכאמור ניתנות לשינוי על ידי שינויים שונים כמו הצהרה במידה, פתח מחשוף עמוק יותר, תפירה של שסע, הורדת אלמנטים או הוספת אלמנטים כמו חרוזים, פנינים ועוד.

 

לסיכום

לשמלות ערב להשכרה כבר מזמן יצאה הסטיגמה שהם פחות טובות או שאולי לא כדאי להתעסק איתן, אדרבא, ההיפך הוא הנכון בעולם השכרת שמלות מאחר ששמלות ערב מושכרות יכולות בראש ובראשונה להיות אטרקטיביות מבחינת מחיר לאחר מכן צריך לקחת בחשבון שאם כבר אוהבים שמלה מושכרת והיא אכן מתאימה בכל הפרמטרים לדרישות ולמה שדמיינו מראש, אין ממה לחשוב פעמיים שכן מצאנו את האחת, ואם בכל זאת יש דברים קטנים שניתנים לשינוי כדאי מאוד לסגור עסקה. ככה גם בסוף האירוע לא צריך לפנות מקום מיוחד בארון לשמלות ערב.

שמלות כלה

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »