חיפוש

לא יאמן, היא אמרה לו כן: כך תבחר טבעת אירוסין שאי אפשר לסרב לה

הצעת נישואין, אחד מהרגעים המרגשים ביותר בחייו של אדם. לאחר כל התכנון וההשקעה באיך תציע, מתי, איפה ומה תלבשו מגיע החלק החשוב מכל- בחירת הטבעת. 

 

כך תבחרו את הטבעת המתאימה ביותר-

טבעות אירוסין מגיעות במגוון סגנונות ותצורות. לכל סוג קיימים היתרונות והחסרונות שלו, וניתן לדרג אותם לפי מחיר, עמידות ומראה חיצוני. כדי שתבחרו את הטבעת המתאימה ביותר נפרט על כל סגנון:

  • סוליטר- הסוג הנפוץ ביותר של טבעת אירוסין הוא הסוליטר הקלאסי. הסוליטר מאופיין לרוב ביהלום בודד, בדרך כלל בחיתוך עגול או ה״פרינסס קאט״, משובץ במתכת כמו זהב או פלטינה. הסגנון ורסיטלי מאוד במחיר שלו כתלות בגודל היהלום ובצורת השיבוץ- על מנת להשיג את התמורה הגדולה ביותר למחיר שווה לקרוא על יהלומי מעבדה. יהלומי מעבדה נראים בדיוק כמו יהלומים רגילים, הם אתים יותר משום שגודלו במעבדה ולא נכרו במדינות עולם שלישיות שבהן תנאי העבודה יכולים להיות מכפירים, והם יותר זולים מיהלומי מכרות. צורת השיבוץ היא הקובעת את העמידות של הסוליטר- ככל שיהיו יותר צבתות היהלום יהיה יותר מאובטח ובנוסף חשוב לוודא שמתחת לאבן קיימת רצועה שמחברת בין הצבתות כדי למנוע נפילה של האבן. הסגנון הקלאסי הוא בהחלט הנפוץ ביותר ומתאים לרוב האנשים.
  • הילה- טבעות ההילה הן טבעות שעל הרצועה שלהן משובצים עוד יהלומים מלבד ליהלום המרכזי. לרוב היהלום המרכזי יהיה גדול יותר ומורם מרצועת הטבעת, וההילה שלו תורכב מיהלומים קטנים משני הצדדים. טבעות ההילה יקרות יותר מטבעות הסוליטר בשל כמות האבנים שבתכשיט. הן נחשבות מפוארות יותר ומושכות את העין בשל כמות היהלומים הרבה אך הן עמידות הרבה פחות מהטבעת הקלאסית. חוסר העמידות של הטבעת נגרם מכך שהשיבוצים של טבעות ההילה לרוב מורכבים משן אחת שתופסת כל אבן בהיקף של הטבעת- ולכן קל לאבד בה יהלומים. גם את טבעת ההילה ניתן להזמין עם יהלומי מעבדה ואפשר למצוא אותן באתר התכשיטים הבא- לאתר iLabDiamonds לחצו כאן.
  • מעוטרות- הטבעות המעוטרות קיימות בשלל סגנונות, משלושה יהלומים עד לטבעות ה״פיות״ ואפילו טבעות הוינטג׳. קיימות טבעות עם אבני חן במקום יהלומים, חיתוכים מיוחדים, שילוב של יהלומים שונים ואפילו טבעות שבהן האבן יצוקה בתוך המתכת. הטבעות הללו תלויות במחיר האבנים אך לרוב הן יקרות יותר בשל השיבוץ המורכב. מבחינת עמידות הטבעות היצוקות עמידות מאוד אך מגבילות את השימוש רק ליהלומים או אבני חן שעמידות לטמפרטורות גבוהות. הטבעות המיוחדות מתאימות לכל מי שרוצה להתרחק מהסגנון הקלאסי.

 

לסיכום-

בחירת הטבעת תלויה בעיקר בקונה- בתקציב, בסגנון המועדף ובפונקציונליות. קיימים אינספור סוגים של טבעות שונות לבחור מביניהן וחשוב לבחור בהתאם לצרכים ולטעם של בן או בת הזוג שלכם.

טבעת אירוסין

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »