חיפוש

כך תשפצו את חדר האמבטיה!

שיפוץ של חדרי אמבטיה נחשב להליך נפוץ ביותר בישראל. מי שמכירים בו מקרוב, יודעים שאין מדובר בהליך פשוט ומהיר, אלא במצב שמצריך היכרות עם כל מיני פרטים חיוניים. המדריך הנוכחי יציג בפניכם את כל המידע החיוני שיאפשר לכם לשפץ את חדר האמבטיה שלכם על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום, מבטיחים.

 

כדאי שתערכו תכנון מקדים

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בשיפוץ חדר אמבטיה מבלי לומר לכם כי עליכם לערוך תכנון מקדים מראש. שכן, עליכם להחליט תחילה מה בדיוק צפוי להתרחש באמבטיה (למשל, האם אתם רוצים מקלחון או אמבטיה? האם אתם רוצים לצבוע את הקירות בצבע סטנדרטי או מיוחד? ועוד). אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם קבלן השיפוצים מראש ולשבת עמו לשיחה מעמיקה בנושא. במהלכה, תציינו בפניו את הדברים שחשובים לכם בהקשרים הבאים:

  1. התקנה של אמבטיה או מקלחון
  2. חיפוי של קירות הקרמיקה
  3. התקנה של הכיור ועוד

לשפץ את חדר האמבטיה

רוצים לערוך שיפוץ שיישמר לאורך שנים? תבחרו בפריטים איכותיים

אחרי שתערכו את שלב התכנון המקדים, תצטרכו לערוך חיפוש אחר פריטים איכותיים שישמרו לטווח רחוק. מדובר בכל מיני פריטים, למשל:

  • מקלחונים
  • כיורים
  • מרצפות

אנו מציעים למשל לקנות מקלחונים מבית אמבט4יו בלבד ולא להתפשר על מקלחונים פשוטים. שכן, אתם לא רוצים לגלות בעוד כמה חודשים או שנים שהמקלחון הנבחר נשבר או נסדק בעקבות בלאי.

 

תקפידו לבחור בפריטים אל – זמניים

לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לערוך שיפוץ של חדר האמבטיה בכל כמה שנים. לכן, ההמלצה היא לבחור בכל מיני פריטים שאינם חלק מטרנד חם. שימו לב שאתם בוחרים למשל ארונות אמבטיה סטנדרטיים שיהיו יפים גם בעוד שנה – שנתיים. אם חשוב לכם לקחת חלק בטרנדים שבאים והולכים, הדבר יאפשר לכם לשנות את העיצוב הכללי תוך הוספה או הסרה של אקססוריז שונים, כמו למשל:

  • אגרטלים
  • תמונות ועוד

ארונות אמבטיה

תבחרו בקבלן שיפוצים מומלץ בלבד

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד כמה שורות, וזו ההזדמנות שלנו לומר לכם כי עליכם לערוך בירור מעמיק אודות קבלן שיפוצים שקיבל המלצות רבות מצד לקוחותיו הקודמים. שכן, הדבר יאפשר לכם להיות בטוחים בכך שתקבלו את השיפוץ המקצועי ביותר שיענה על הצרכים שלכם. אנו ממליצים לקרוא חוות דעת עדכניות ואמינות אודות קבלנים מסוג זה ברחבי הרשת. ניתן למצוא אותן בין היתר בקבוצות פייסבוק ובפורומים שעוסקים בשיפוץ הבית.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים מה הם הדברים החשובים שיש להכיר בהם רגע לפני שמתחילים בשיפוץ של חדר האמבטיה. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים החיוניים, כך שנותר לכם רק ליישם אותם באופן הטוב ביותר. נאחל בהזדמנות זו שתצאו ממדריך זה עם חדר האמבטיה שתמיד חלמתם עליו.

לשפץ את חדר האמבטיה

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »