חיפוש

כל ילד הוא עולם ומלואו: 3 אופציות להפעלות יום הולדת

אם תסתכלו על מגוון האנשים המבוגרים שנמצאים מסביבכם, תוכלו להבין שכל אחד מהם היה פעם ילד, ילד שהוא עולם ומלואו. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת למחקר מעמיק בנוגע לשנים הכי טובות שלנו – בשנות הילדות. חזרנו אחורה אל הימים שבהם היינו ילדים והחלטנו להציע לכם, קוראים יקרים, 3 אופציות להפעלות יום הולדת בסגנון של פעם (כלומר, בתקופה שלא היו מסכים).

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע אל 3 האופציות הנבחרות

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על האופציות הנבחרות, עלינו לומר לכם כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שמציגים את עצמם כמבוגרים עם נפש של ילד. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו סקר קצר בקבוצות פייסבוק שונות וביקשנו לקבל הצעות להפעלות לימי הולדת שהיו פעם ומתאימות גם להיום.

להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 100 הצעות שונות. ההיצע הרחב גרם לנו להבין כי עלינו לבחור רק כמה הצעות נבחרות. בחרנו ב – 3 הטובות ביותר (חלק מהן חזרו על עצמן מספר פעמים אפילו) ואנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו כדי לגלות מהן.

יום הולדת ספורט

כל ילד הוא עולם ומלואו: אופציה מספר 1 להפעלה של יום הולדת

האפשרות הראשונה היא לחגוג יום הולדת ספורט, ממש כמו פעם, בימים שבהם היינו כל היום בחוץ. אם גם לכם חשוב להפעיל את הילדים שלכם ביום – יום, כדאי שתדעו שזו הפעילות המתאימה ביותר ליום ההולדת של הילד או הילדה שלכם. פעילות מסוג זה תאפשר לילדים להוציא אנרגיה, להיות פעילים וליהנות מכל רגע.

 

כל ילד הוא עולם ומלואו: אופציה מספר 2 להפעלה של יום הולדת

האופציה השנייה היא מסיבה באוויר הפתוח עם משחקים של פעם. תחשבו על זה רגע, פעם, הילדים לא היו צריכים יותר מכמה משחקים משעשעים. אלו שהמליצו על האפשרות הזו כתבו שיש המון משחקים שאפשר לשחק בקלות, למשל:

  • השחלה של נר לתוך בקבוק עם המותניים
  •  נשיפה בצמר גפן על מסלול
  • החזקה של תפוח אדמה על כף באמצעות הפה ועוד

יום הולדת ספורט

כל ילד הוא עולם ומלואו: אופציה מספר 3 להפעלה של יום הולדת

האפשרות השלישית היא לארגן הפעלה של ליצן. אנחנו יודעים מה עובר לכם בראש – זה רעיון מיושן. תדעו לכם שהיום יש לא מעט ליצנים שיודעים לפנות אל הילדים בהתאם לעידן הנוכחי. כך שאם תבחרו באפשרות הזו, אתם תוכלו לשמוע ממרחק את הצחוק המתגלגל של כל הילדים. אם תשאלו אותנו, זה הצליל הכי נעים שאוזן אנושית יכולה לשמוע.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהן 3 האופציות הנבחרות להפעלה של יום הולדת. כעת, יש בידיכם את המידע, כך שעליכם רק ליישם אותו וליהנות ממסיבת יום הולדת איכותית וחווייתית.

יום הולדת ספורט

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »