חיפוש

כמה זמן אחרי השתלת שיער אפשר לנסות תספורת חדשה ואופנתית?

נמאס לכם לראות את הקרקפת נחשפת לאט לאט, את המפרצים נפתחים או שקודקוד הראש החשוף מציץ לו? השתלת שיער היא הפתרון בשבילכם. השתלת שיער הפכה להיות אחד הטרנדיים החמים ואנשים רבים מוצאים את עצמכם עוברים את התהליך בטורקיה ומספרים רק דברים טובים.

 

ראשית מהי השתלת שיער?

השתלת שיער היא תהליך קוסמטי כירורגי המתבצע על ידי קצירת זקיקי שיער מאזורים פוריים כמו אחורית הראש, עורף, זקן ובמקרים מיוחדים גם משערות החזה והשתלתם באזור המתקרחים שרוצים למלא מחדש. את ההשתלה עושים בשיטות שונות כאשר השתיים המובילות נקראות FUE ו – DHI. המהפכה הגדולה של השתלת שיער בטורקיה סחפה אחריה המוני אנשים לביצוע התהליך. לפניכם כל מה שצריך לדעת על ההחלמה ומה קורה אחריי ההשתלה.

 

מה קורה לאחר סיום ההשתלה

לאחר החדרת השערות לאזור המושתל תוכלו לנשום לרווחה ולגלות סבלנות ואורך רוח שתביטו במראה ובמקום לראות בלורית שופעת תראו קרקפת מלאה בחורים ואפילו דם אך זהו מצב טבעי וכך אמור להראות הראש שלכם לאחר הטיפול. את התוצאות האמיתיות תוכלו לראות רק לאחר מספר שבועות ואת התוצאה הסופית בהחלט לאחר מספר חודשים ועד שנה.

 

הימים שלאחר הניתוח

בימים שלאחר ההשתלה יש לנוח ולצפות להופעת כאבים או עקצוצים קטנים, יש אנשים שמתלוננים על כאבים חזקים או עקצוצים מטריפים אך יש אנשים שבכלל לא הרגישו דבר מזה. בשלושה ימים הראשונים גם אתם חווים גירודים ועקצוצים אסור לכם לגעת בראש ולכן תקבלו כובע מיוחד שימנע מכם לעשות זאת. בחמישה ימים שלאחר ניתוח יש להימנע מעישון וקיום יחסי מין ופעילות גופנית מוגברת. העישון או הימצאות באזור עם עשן הזקיקים החדשים שהוחדרו עלולים להזדהם וליצור בעיה. יחסי מין או פעילות גופנית עלולים להעלות את לחץ הדם בראש ולפגוע גם כן בזקיקים.

 

מתי אפשר להסתפר?

את התספורת הראשונה לאחר ההשתלה מותר לעשות לאחר חודש ימים כאשר הקרקפת תהיה במצב פחות רגיש משהייתה וכמובן כבר תוכלו לראות יותר שערות חדשות שצומחות לכם במקומות שכבר אולי שכחתם שהן יכולות לצמוח. בחודשיים הראשונים לאחר ההשתלה אין להיחשף לשמש בצורה ישירה אלא עם הכובע המיוחד שתקבלו בלבד. ולאחר 180 ימים תוכלו לצבוע את השיער מחדש אם תרצו.

 

אילו סיכונים כרוכים בהשתלת שיער?

כמו כל הליך רפואי שנושא בסיכונים פוטנציאליים או סיבוכים. השתלת שיער נעשית תחת הרדמה אשר יכולה להוביל לסיכונים שונים כמו תגובות אלרגיות או הליל כירורגי עלול להוביל לזיהום, דימום, היווצרות של שטפי דם ועוד.

 

לסיכום

אם אתם כבר מחכים לחזור לתספורת השינה שלכם לפני שהשיער התחיל לנשור לו או להסתפר בצורה שתמיד חלמתם עליה כדאי לכם למהר ולקבוע תור לייעוץ להשתלת שיער, למצוא את המרפאה ושיטת ההשתלה שיתאימו לכם.

נער

 

אולי תאהבו גם את

מגבר עור
סקין בוסטר

אי אפשר לעצור את התקדמות הזמן, ולמרבה הצער אי אפשר גם למנוע את ההשפעה של השנים על מראה עור הפנים. העור, שהופך עם השנים לדק

קראו עוד »
סוגי מיטות אופנתיות
הכירו 9 סוגי מיטה אופנתיים

בעולם המודרני והמהיר של היום, בתחום ההולך ומתפתח של עיצוב הפנים, האופנה חצתה את גבולות הלבוש והאביזרים, והטביעה את חותמה גם בחדרי השינה שלנו. חלפו

קראו עוד »
משקפי שמש מסוגננים
8 רעיונות לאקססוריז לגבר

אביזרים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור הסגנון של הגבר ובהוספת נגיעה ייחודית למראה הכללי שלו. משעונים קלאסיים ועד לכובעים מסוגננים, יש מגוון רחב של אביזרים זמינים

קראו עוד »