חיפוש

כמה עולים טיפולי PRP?

כדי להילחם בתופעת ההתקרחות, יש מספר טיפולים שאותם אנחנו יכולים לקחת. אחד הטיפולים הכי יעילים בהקשר הזה הוא PRP שנועד לחזק את הקרקפת ולגרום לשיער להמשיך לצמוח. אם גם אתם סובלים מהתקרות ומחפשים דרך שבה תוכלו לשמור על השיער שלכם, הטיפול הזה בהחלט יוכל לעזור לכם. כאן נספר לכם כמה בדיוק יעלה לכם לבצע אותו.

 

Prp

Prp  אלו ראשי תיבות של פלסה עשירה בטסיות. טסיות הן רכיב מסוים שנמצא בדם שלנו, והמינון שלו משתנה בהתאם למספר מרכיבים. לטסיות יש תפקיד חשוב בבניית הרקמות של הגוף, ולעיתים אפשר לבצע הזרקה שלהן כדי לחזק אזור מסוים בגוף, זו בדיוק הסיבה שכדאי להכיר את הטיפול הזה.

בניגוד לטיפולים אחרים, לprp יש יכולת לפתור לא רק את בעיית ההתקרחות אלא גם בעיות אחרות בגוף כמו כאבי שרירים, התכווצויות או בעיות שונות בעור. בכל הנוגע להתקרחות יש לטיפול הזה יכולות מוכחות, ואם גם אתם מחפשים דרך לשמור על השיער שלכם בהחלט מדובר על אופציה.  אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על טיפול prp מחיר.

טיפול prp

מניעת התקרחות

בכל הנוגע למניעת התקרחות, יש לprp חשיבות רבה. הפלסמה מחזקת את עור הקרקפת ונותנת לזקיקי השיער אריכות חיים גדולה יותר. גם כאן כדי שהטיפול יצליח יש לבצע סדרה של זריקות ולחזור עליה אחת לזמן מה. גם אם ביצעתם השתלת שיער לטיפול הזה יש רלוונטיות לאור העובדה שהוא יוכל לחזק את הקרקפת שלכם לאחר ביצוע ההשתלה.

 

כמה זה עולה לנו

כאמור, הטיפול בדרך כלל מורכב ממספר זריקות שנינות בזו אחר זו במשך תקופה. המחיר של זריקה בודדת נע בין 1200 ₪ ל2000 ₪, אולם לאור העובדה שמדובר על סדרת זריקות ניתן לקבל מחיר נמוך יותר אם תבעו את כל הזריקות באותו מקום. בנוסף, המינון של הטסיות בתוך חומר ההזרקה גם הוא יכול להשפיע על המחיר, והוא יקבע בהתאם למצב שלכם ולמטרת ההזרקה.

טיפול prp

לכו למקום מקצועי

הדבר האחרון שחשוב לזכור בכל הנוגע לטיפול הזה הוא שמדובר על טיפול רפואי. אנחנו אמנם לא מתייחסים אליו בצורה מאוד מסובכת, אולם כמו כל טיפול רפואי כדאי לבצע אותו רק במקום מוסמך שנותן לכם שירות מקצועי. גם אם המחיר של ההזרקה יהיה מעט יותר גבוה, בשביל שהשיער שלכם ימשיך לצמוח על הראש בהחלט כדאי לבצע את ההזרקה במקום מקצועי.

 

לסיכום

התקרחות היא תופעה נפוצה בקרב גברים ונשים ברחבי העולם, וגם בישראל אחוז המקריחים באוכלוסייה גבוה. כדי להתמודד עם הבעיה הזו יש מספר טיפולים. אחד הטיפולים היעילים ביותר הוא prp שכולל הזרקה של פלסמה עשירה בטסיות דם אל הקרקפת. ההזרקה אמורה לחזק את הקרקפת והשיער ולגרום לו להמשיך לצמוח. כאן קיבלתם סקירה על הטיפול ועל המחיר שהוא עולה.

טיפול prp

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »