חיפוש

לא רק ביקיני: הכירי את בגדי ים השלמים של סילקיפיט

לאורך השנים ככל שאת מתפתחת כאישה את מבינה שאת לא חייבת להתאים לכל בגד אלא הבגדים צריכים להתאים אלייך. שימי מאחורייך את הימים של חוסר הביטחון וגלי עוד היום על סילקי-פיט, בגדי הים ששמים את הנוחות שלך במרכז.

 

הקדמה-

בגדי הים יכולים להפוך לנושא רגיש אצל הרבה בחורות. תחושת ה״חשוף״ יכולה לגרום לרבות מאיתנו להרגיש פגיעות ולא בנוח, במיוחד שאנחנו הולכות בחנויות אחריי בגדי הים שהם טרנדים ולא אחר אלו שנוחים לנו ומחמיאים לנו.

הכירי את silkyfit– חברה ששמה לעצמה כמטרה לגרום לך להרגיש בנוח בבגד ים בכל מצב ופעילות, סילקי-פיט באו לשנות את הדרך שבה את מסתכלת על בגדי ים ולהציע לך בגד ים נוח ותומך שמתאים לכל פעילות. בואי ללמוד את הדרך להפוך את הבגדים לאמצעי ולא למטרה.

בגדי ים שלמים

אמצעי ומטרה-

בשנים האחרונות למדנו לקח חשוב שעלה מתוך הקריאות של התנועות להעצמת נשים- בגדים נועדו להתאים לך ולא את צריכה להתאים לבגדים. המשפט החשוב הזה בא לתקן את התפיסה השגויה שמשהו לא בסדר בך כי את לא מתאימה לבגדים הטרנדים, אלא שהבגדים פשוט לא מתאימים לך, וכדאי לך לבחור בגדים שגורמים לך להרגיש טוב ומועצמת.

עם השינוי התפיסתי הזה בחירת בגדי ים כבר לא הופכת למרדף אחר מה שנחשב אלא אחר מה שנוח ועושה לך טוב. בגדי ים צריכים להיות נוחים, מחמיאים, מחזיקים ופונקציונליים במיוחד כשאת רוצה להשתתף בספורט ימי כמו גלישה, חתירה, שחייה או סתם לרוץ בחוף אחרי הילדים שלך- בשביל זה הומצאו בגדי הים של סילקי-פיט.

 

בגדי ים-

בגדי ים מגיעים בכל מיני גזרות וצבעים, בגדי ים שלמים, ביקיני, ברזילאי, גזרה גבוהה ואפילו החליפות. כל השמות מתייחסים לגזרות שונות של בגד ים כאשר כל אחת מהם מגיעה גם היא במיליון גזרות שונות וספציפיות- טופים של ביקיני בגזרת חזייה ובגזרת גוזיית ספורט, תחתונים בחיתוך גבוה או תחתוני קשירה על חוט.

לכל אישה יש מבנה גוף משלה ויש בגד ים מושלם שמחכה לה, כזה שיהיה חשוף במידה הנכונה, יתמוך במקומות הנכונים וישאר במקום בכל פעילות. הגזרות השונות נותנות מענה על צרכים והעדפות שונות- יותר תמיכה בחזה, בגד ים חשוף יותר או פחות באזור מסויים, בגד ים שלא זז גם בפעילות ועוד המון דגשים שונים שמשתנים מאחת לאחרת.

 

לסיכום-

בגדי ים יכולים להיות נקודה רגישה אבל הם כבר לא צריכים להיות. הפכי את הבגדים לאמצעי ולא למטרה- לא את צריכה להתאים אליהם אלא הבגדים צריכים להתאים אלייך. במיוחד בשביל המוטו הזה הומצאו בגדי הים של סילקי-פיט שמתמקדים בכל הצדדים הפונקציונלים של בגדי הים. אל תתפשרי ותבחרי בנוחות, פונקציונליות ובמראה שלך.

בגדי ים שלמים

אולי תאהבו גם את

5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!
5 דרכים להתפנקות בשיא החורף!

מזג האוויר החורפי והימים המתקצרים מזמנים לחפש הזדמנויות להישאר בבית ולהתפנק. הטמפרטורות הנמוכות והשמיים הקודרים לא תורמים למצב הרוח ולכן בתקופת החורף עוד יותר חשוב

קראו עוד »